Wpis w blogu auta
Ford Focus
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1119 razy
Data wydarzenia: 11.07.2013
Zmartwychwstanie
Kategoria: awaria
Miała być w sobotę, okazało się że nie zrobili, w poniedziałek koło południa obiecywali na wieczór, wieczorem okazało się że mają awarię prądu i obiecali na wtorek koło południa. We wtorek rano dzwonią że będzie na środę.
Szlag mnie trafiał przez tych oszustów bo prace zaplanowane, garaż zajęty a ci zamiast powiedzieć prawdę od razu to za każdym razem inna bajeczka.
W końcu w środę koło 11 odebrałem gotową głowicę.
Wrzuciliśmy ją z bratem na miejsce i silnik zagadał za pierwszym razem.
Operacja na otwartym sercu przebiegła pomyślnie, pacjent żyje, można jeździć
Koszty:
-uszczelka głowicy -121zł
-zawory ssące 2szt -41zł
-zawory wydechowe 6szt -147zł
-zestaw śrub głowicy -80zł
-uszczelniacze 16szt -148zł
-uszczelniacze wałków -35zł
-uszczelka kolektora ssącego -47zł
-uszczelka kolektora wydechowego -36zł
-pasek rozrządu -46zł
-śruba wału -20zł
-olej 4L-95zł
-płyn do chłodnicy 5L-45zł
-planowanie głowicy -35zł
-obróbka gniazd zaworowych -112zł
-szlifowanie zaworów -32zł
-mycie głowicy -20zł
-regulacja luzów zaworowych 200zł
+pare browarów
Ogólnie wskrzeszenie Focusa kosztowało 1260zł
Cała robota oprócz obróbki głowicy we własnym zakresie.
Dodatkowo wymieniłem końcówkę drążka za 57zł no i wcześniejszy rozrusznik za 300
A to wszystko przez jedną głupią śrubkę za 20zł z wcześniejszego wpisu.
Ostatnia aktualizacja: 11.07.2013 18:37:59
Najnowsze blogi
Dodano: 8 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
49
komentarzy
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 27 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Zawsze to lepiej zrobione niż w warsztacie to my się staramy a w warsztacie to aby dalej i kolejne auto.
Pozdrawiam
Gratki
PS. teraz możesz znów bawić się programami diagnostycznymi