Wpis w blogu auta
Audi A6
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 1442 razy
Data wydarzenia: 15.02.2014
zimówki
Kategoria: inne
Wybór padł na Nokian WR A3. rozmiar 225/55 R16 XL.
Jestem lżejszy o ok 2250zł.
Najnowsze blogi
Dodano: 6 godzin temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

to nie jest wielki problem, rzadko zdarza sie sytuacja, kiedy trzeba wyrzucic w polowie zuzyta opone.
trzeba po prostu pilnowac terminow rotacji opon oraz czesciej sprawdzac cisnienie w kolach. a gdy przychodzi pora na zmiane opon, kupowac nowe a nie uzywki.
wystarczy ze spadnie snieg, a plusy zrekompensuja wszystkie minusy
NL zauważyłem.
Jednoczesnie przepraszam za zbyt napastliwy ton mojej pisaniny.
W cywilizowanych krajach nie koniecznie musisz mieć nie wiadomo jakie wykształcenie żeby kupić sobie dobre auto.
Trzeba po prostu być rzetelnym ,summiennym pracownikiem.
Po 7 latach pracy w ASO VW/AUDI jestem majstrem/ liderem na warsztacie.
Nic wielkiego, ale auto te kupiłen 4 lata temu.
W takiej sytuacji można sie pokusić o jazdę do wulkanizatora z jedną nową opona i poprosić o starcie opony. Nie pamiętam jak sie ten proces nazywa ale robią tak z oponami na rajdy. Oponę podciera sie ok 1 mm dla lepszej przyczepności
chodzi o mechanizm MIEDZYOSIOWY.
Zasada jest taka, ze we wszystkich czteronapedowcach srednice kol na przedniej i tylnej osi musza byc takie same. No chyba, ze komus nie przeszkadzaja wibracje podczas jazdy oraz dysponuje kasa na czeste wymiany centralnego dyfra. Slusznie zrobil, ze zmienil cztery opony.
Ja juz przerabialem problem - wycieki powietrza na tylnej osi w jednym z moich poprzednich samochodow (zaniedbania poprzedniego wlasciciela) kosztowaly mnie $3000, na tylny dyfer i transfer case.
No szlag mnie trafił i musiałem to powiedzieć.
PS. Dobry wybór jeśli chodzi o opony.
PS. Myślałem, ze sezon na wpisy o laćkach już się skończył.