Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta FSO Polonez [Demon Szos]
»
Zima, zima.... a w Demonie ciepła ni ma.....
Wpis w blogu auta
FSO Polonez
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 829 razy
Data wydarzenia: 06.11.2009
Zima, zima.... a w Demonie ciepła ni ma.....
Kategoria: awaria
Winna najwyraźniej zabita na amen nagrzewnica - już w zeszłym roku bywało nieco chłodnawo, ale jakoś przechodził. Teraz niestety ogrzewanie nie działa już wcale.... Coraz ciężej utrzymać niezaparowane szyby i nie zamarznąć od nadmuchu zimnego powietrza....
Szkoda mi nieco finansów i czasu, by rozbierać deskę rozdzielczą...., zwłaszcza, że na oku mam japońskiego następcę dzielnego Demona....
A może ktoś ma pomysł jak reanimować ogrzewanie? Zaworek prowadzący do nagrzewnicy wymieniałem 2 tygodnie temu...
Edit: 02.12.2009
Jako, że coraz zimniej się robi - a szans za dużych nie mam, żeby samodzielnie uporać się z zamianą wlotu i wylotu w nagrzewnicy (brak miejsca i narzędzi) - dokonałem zakupu termowentylatora na 12V z zapalniczki. Moc niewielka (150W) ale szyby ewentualnie odparują. Później napiszę jak się toto sprawuje.
p.s. Trwają poszukiwania następcy demona.
Ostatnia aktualizacja: 02.12.2009 11:06:57
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
9
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
19
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Co do moich podejrzeń - przypomniałem sobie, że w zeszłym roku zasypywałem do układu chłodniczego preparat na uszczelnienie chłodnicy - chłodnica uszczelniona - jak widać nagrzewnica też.
Z tego co się dowiedziałem, to jedyna 'niskokosztowa' opcja to zamiana wężyków wlotu i wylotu - czyli puszczenie obiegu przez nagrzewnicę w drugą stronę. Gwarancji odniesienia sukcesu nie ma - a jeśli już to i tak nie na długo.
Pewnie skończy się na tym, że obetnę dach i polonez będzie w wersji cabrio - tylko na lato