Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Opel Astra F Caravan » Zgasł cz.4







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Opel Astra
  • przebieg 184 280 km
  • rocznik 1996
  • silnik 1.4 i 16V
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 696 razy
Data wydarzenia: 11.02.2010
Zgasł cz.4
Kategoria: awaria
Przebieg około 184280km
Około godziny 21:45, jadę do pracy, przejechałem już jakieś 12km, zjeżdżam na lewy pas, do skrętu na drogę dojazdową do obwodnicy, zaczynam hamować, silnik gaśnie pojawiają się kontrolki, przekręcam kluczyk, światła awaryjne, na szczęście nikt nie jedzie (blokuję pas do skrętu na obwodnicę), odczekuję 2-3 minuty. Ruszam w drogę.
Ostatnia aktualizacja: 15.02.2010 17:29:48
Dodano: 14 lat temu
Poza tym, nie dzieje się to regularnie, występuje sporadycznie, raz na jakieś 100km, wszystko to jest opisane w dzienniku
Dodano: 14 lat temu
Do Tomaski:
Gaśnie w taki sposób, że powolnie wytraca prędkość (nie zatrzymuje się w miejscu w przeciągi 5 sekund, to trwa dość długo), więc nie ma mowy o stwarzaniu jakiegoś większego niebezpieczeństwa(gdyby tak było, odstawiłbym go, aż do całkowitego usunięcia awarii),poza tym jeżdżę do pracy w takich godzinach, że ruch jest jeszcze niewielki. O samochodzie nie mogę powiedzieć złego słowa, jest to zadbany model prosto z salonu, wiem co się z nim działo, co było w nim robione, więc w ogóle nie ma opcji sprzedaży( nawet się to nie opłaca), prędzej skończy na złomowisku, niż zostanie sprzedany (jeszcze dużo czasu upłynie). usterka nie jest poważna tylko trudna do zlokalizowania (zapewne jakiś drobiazg, po podłączeniu pod kompa, nie wykazuje żadnych błędów), Żadnego strachu nie mam wsiadając do tego auta. Iskra jest, tak samo jak nie ma żadnego problemu z odpalaniem silnika, obojętnie czy zimny czy ciepły. (w przypadku gaśnięcia silnika, jest on jeszcze zimny i nierozgrzany). Szarpnięcia są delikatne, gwarantuję, że ktoś kto na co dzień jeździ innym samochodem w ogóle by ich nie zauważył. Ja jednak mam już duże doświadczenie z tym samochodem, więc wyczuwam większość nieprawidłowości
Dodano: 14 lat temu
Mogłeś to wszystko zawrzeć w jednym wpisie.

Ja miałem w swoim wehikule kiedyś bardzo podobny przypadek. Przyczyną był zabrudzony olejem filtr powietrza i przepływomierz (kiedyś miałem małą fontannę oleju, który wszędzie się dostał).

Czyszczenie w benzynie przepływomierza i wszystkich rurek, oraz wymiana filtru powietrza wystarczyło by silnik działał ponownie bez zarzutu.

Proponuje sprawdzić jak wygląda dopływ powietrza do silnika.
Dodano: 14 lat temu
przeczytałem wszystkie wpisy i gdybym miał gdzieś koniecznie pojechać jak Ty do pracy i z takim strachem miałbym wyjeżdżać to pchnąłbym toto na bok i jeździł czymś innym. To i niebezpieczne bo testujesz auto regularnie na publicznej drodze, a jak przygasa, szarpie i nie jedzie tylko wyczekiwać aż ktoś nie wyhamuje i będziesz miał szkodę całkowitą;-) Chyba, że właśnie o to chodzi;-)
Jakby mi tak bez ostrzeżenia gasło to sprawdziłbym czy podaje paliwo po zgonie i czy jest iskra. Bo z jakiejś magicznej przyczyny rozgrzany silnik Ci nie odpala. Także następnym razem gdy zgaśnie ściągnij gdzieś przewód paliwa i sprawdź czy łącznie z kręceniem leci paliwo do butelki i czy weź ze sobą świecę jakąś i sprawdź czy jest iskra.
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
2 komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
5 komentarzy
Dodano: 10 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
66 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl