Wpis w blogu auta
Mercedes W124
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 11068 razy
Data wydarzenia: 03.01.2013
Zawieszenie nivo- diagnostyka
Kategoria: serwis
Ja kupiłem tego mercedesa z niesprawnym nivo- po prostu przerdzewiała rurka doprowadzająca olej do regulatora. Wymiana tej rurki wymaga nieco pracy.Oryginalna jest żelazna, ja w zamontowałem miedzianą- od układów hamulcowych. Da się kupić odpowiednią długość( już nie pamiętam 2,5 m lub 3 m). Wykręcanie starej rurki to sztuka, a wkręcenie nowej jeszcze większa.Po kilkunastu latach złącza gwintowe są mocno skorodowane i rozkręcenie ich wymaga dużej zręczności. Przy skręcaniu też trzeba uważać, zwłaszcza na regulator poziomu pod tylną osią. Jest on cały z aluminium i bardzo łatwo uszkodzić delikatny gwint. U mnie niestety tak się stało... przez co musiałem szukać drugiego regulatora. Finałem walki z rurkami jest szczelność.
kasielita
Dodano: 13 lat temu
Wymieniałem gruszki w W124 i udało mi się nie zepsuć gwintów choś ta praca wymaga dużej precyzji...
wer1207
Dodano: 13 lat temu
Możesz to dopisać do poprzedniego dziennika, nie musisz co pół godziny nowego pisać.
Najnowsze blogi
Dodano: 2 godziny temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
