Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Volkswagen Touran 1.9 BKC+, DSG :) » Zachipowany :)







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Volkswagen Touran
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 1138 razy
Data wydarzenia: 08.10.2013
Zachipowany :)
Kategoria: zmiany w aucie
Wczoraj byłem na grupowym chipie VW Touran w Łowiczu.
Z pięciu aut tylko 3 dostały większą moc, pozostałe nie zakwalifikowały się ze względu na niesprawne pompo-wtryski lub wycieki z turbo itp.
Ze względu na DSG, auta z automatami chłopaki traktują delikatnej, żeby koło dwumasowe nie dostawało za mocno po d..pie bo jest droższe od zwykłego.
I wjazd na hamownie (seria): 107Km i 274Nm
II wjazd na hamownie (po korekcie): 132KM i 354Nm!!
Powrót do stolicy upłynął z bananem na twarzy. Dynamika auta poprawiła się ogromnie. Vmax było 175km/h, obecnie 195km/h (wyniki z licznika).
Dodano: 9 lat temu
Do V-tech Łowicz: Mam jedno pytanie jak wygląda możliwość poprawy programu w TDI z turbiną bez zmiennej geometrii. Da się zrobić taki program, żeby podciągnąć moment tylko w górnym zakresie powyżej 2200RPM (przy tych obrotach mój silnik ma max moment obrotowy?)
Dodano: 9 lat temu
Do Askaron:

Nie każdy silnik zachowuje się taj jak powinien, tu już nie da się nic poprawic, jest optymalnie, turbina daje overboost i nic iecej w programie nie zrobię
Dodano: 9 lat temu
Do MaArek77:

Bzdura z tym sprzęgłem
Dodano: 9 lat temu
Miło zobaczyć swoją robotę public na forum :)
Koledze , który twierdzi, że przy tym setupi należy sprzęgło wymieniać odpowiadam jasno , że nie ma takiej potrzeby.
Jestem przekonany , ze auto jeżdzi bez problemu do dziś dnia.

Do wiadomosci userów mamy w tej chwili spore promocje na usuwanie DPF i na chipowanie aut.

Zainteresowanych zaprasszam do telefonowania na mój numer.
Należy powołać się na forum auto centrum i macie -30% rabatu od cen wyjsciowych.

mój nr 509963064

Pozdrawiam
Jacek
Dodano: 10 lat temu
no ładnie, tanio ale obawiam się że 354 Nm to przesada. To prawie 100 więcej od serii. No można spalić sprzęgło pry nieumiejętnym ruszaniu i poukręcać półośki.

Taki wynik to naprawdę już wyczynowy.
Ja myślałem aby zmienić na 125-130 koni ale niutonometry z fabrycznych 255 zmienić na 285 czy maksymalnie na 300.

Z wynikiem 354 to trzeba wymieniać sprzęgło na mocniejsze i zawieszenie.
Nie wierzę że to długo wytrzyma, za duży przyrost tej wartości momentu.
Ale gratuluję dobrej modyfikacji w super cenie.
Dodano: 10 lat temu
Mocy przybywaj!!!!
Dodano: 10 lat temu
Do glotox: Dlatego złych opinii o nich nie usłyszsz. Liczy się jakość a nie ilość.
Dodano: 10 lat temu
Profesjonalne podejście do sprawy daje satysfakcję. Podejrzewam, że pod marketem przeszły by te dwa pozostałe auta. Ale czy o to chodzi.
Dodano: 10 lat temu
Do kml_84: Trochę przesadziłeś, żeby z tego silnika 200 kucy mieć to trzeba poza turbo wymienić też: wtryski, pompe, IC, a dla lepszego efektu dłubnąć dolot i wydech. Pozatym takiej mocy w manualu na bank nie wytrzymałoby sprzegło a i o samą skrzynię, półosie też miałbym obawy. Pozatym moc to nie wszystko, fajnie ze idzie jak pocisk, ale przy takich modach podstawa to dobre zawieszenie, poprawione hamulce i konkretne opony. A z takim pakietem to musiałbyś włożyć kilkanaście/dziesiąt tysięcy w auto. Wtedy mógłbyś powiedzieć, że masz porządne 200 kucy i dajesz radę to utrzymać.

P.S. Twój chip ładny, ale ja bym jeszcze charakterystykę poprawił, żeby moc tak żeby moment utrzymywał się dłużej.
Dodano: 10 lat temu
Do grzesio70: Cena wyjściowa 1300zł, ze względu na grupowy i mój egzemplarz poniżej 2008roku to chłopaki zeszli na 850zł.
Dodano: 10 lat temu
Do kml_84: Bardzo dobry ruch[up] Ten silnik z tego co wiem bardzo dobrze znosi moc właśnie w granicach 120-150km.
No i jazda całkiem inna:)
Ile cię to kosztowało??
Dodano: 10 lat temu
Do brzozzhems: Obawy zawsze będą. Jest ryzyko - jest zabawa :) Nie jestem pierwszy który robi chipa z DSG. Chłopaki jeżdżą już tak kilka lat i żaden nie miał problemów. Grunt to dobry tuner i nie przesadzanie z programem, bo przecież podnieść drugie tyle nie byłoby problemu, tylko ile to wtedy pochodzi?? Podobno wystarczy włożyć turbo od 2.0 170km plus nowy program i z moich podstawowych 105koni można wykrzesać ponad 200!
Dodano: 10 lat temu
Jest moc, jest zabawa ;-) Nie wiem natomiast jak z trwałością teraz będzie. Mam pewne obawy. W końcu to nie JTD, które dobrze znosi takie zabiegi, ale ponieważ nie jestem znawcą w temacie jak jednostki VW znoszą takie zabiegi, bo nigdy mnie to nie interesowało, to nie będę roztaczał "czarnych wizji" tylko życzę aby "banan" z twarzy nie zniknął [up]
Dodano: 10 lat temu
Niezła VWflota przed domem.

Wyniki niezłe. Ja bym jednak miał pewne obawy o DSG.
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
23 komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez jaremo
Zaszalałem i w listopadzie założyłem folie ppf na całe auto, minęło pół roku i autko wygląda jak nowe, sami oceńcie. Dodam że jest na kołach i felgach zimowych.
10 komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez darek-k
zdarzenie z dnia 8.05.2024 miejscowość Zawiercie ul.. ford jadąc nie zauważył stojących zaparkowanych samochodów, w skutek czego uderzył w tył citroen c5 a citroen siłą domina uderzył ...
11 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl