Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Saab 9-3 SC Vector JetBlack
»
Wymiana Paska Rozrządu po 120.000 km
Wpis w blogu auta
Saab 9-3
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 12287 razy
Data wydarzenia: 20.04.2012
Wymiana Paska Rozrządu po 120.000 km
Kategoria: serwis
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 15 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
34
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Fakturę na robociznę dostałem. To nie jest garażowy mechanik tylko warsztat od lat, trzy stanowiska i parę samochodów się przewinęło.
Nie do końca to wychodzi 300zł/godz pracy po prostu oni mają marzę na części z logo firmowym. Serwisuję i robię przeglądy co roku u nich i nie wychodzi tak źle. Za przegląd coroczny z wymianą wszystkich filtrów (powietrza, oleju, przeciwpyłkowy, paliwa) wymianę oleju (syntetyk 5w30 4,5litra) płacę ok. 750zł. Na fakturze te 4,5 litra oleju akurat ostatnio był CastrolEdge wyniosło 210zł a w sklepie jakieś 180 bo bańki są 4 litrowe i litr trzeba dokupić. Ale w tym przypadku to przegięli z ceną. Ale na przegląd na początku czerwca pojadę do nich.
Też tak myślę że następna wymiana będzie za jakieś 60kkm może 80kkm. Co do kosztów części to serwis dokłada jakieś 100% marży za to, że ta część jest w opakowaniu z logo GM. I stąd te ceny. Miałem przypadek przy wymianie żarnika ksenonu. Standardowy D2S Philipsa z naklejką GM z nr katalogowym i koszt w serwisie 320zł. A kupić normalnie go można za połowę ceny. A co do mechanika to nie był jakiś Pan Kazio czy Zdzisiu od starych polonezów i W123. Naprawdę mogę polecić. W rodzinie w Stargardzie jeżdżą 3 samochody które u niego były i są serwisowane i naprawiane od kilkunastu lat.