Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Mercedes Sprinter R6 Powered żółciak
»
Wymiana mostu cz.2 i przejażdżka
Wpis w blogu auta
Mercedes Sprinter
Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 978 razy
Data wydarzenia: 15.04.2010
Wymiana mostu cz.2 i przejażdżka
Kategoria: zmiany w aucie
Wczoraj tj. 15.04 udało misie pozbierać auto do kupy. Most juz w aucie i wszystkie duperele podokręcane.
Trochę było problemów z lewym tylnym hamulcem, a dokładnie ze szczękami które jakoś dziwnie odstawały. Problemem okazał się ten wysprzęglik ręcznego.Na szczęście części zamiennych miałem pod dostatkiem ,to wymieniłem na sprawny i się udało(po ok 5 razach zakładania i zdejmowania szczęk).
Wrażenia z jazdy na samym początku dość miłe ,bo i przyspieszenie jest i duże prędkości na małych obrotach silnika.
Spodziewałem się większych różnic, ale i tak jest miodzio.
Teraz mogę jechać 80km/h i silnik nie wyje jak najęty.
Przy tej prędkości teraz mam 2500obr/min. 100km/h około 3000 ,a 50 przy 1600o/m.
Co do spalania to zobaczymy jak wyjdzie ,ale jestem bardzo dobrej myśli.
Na koniec pozostaje mi tylko polecić wymianę ,ale ostrzegam ,że to bardzo żmudna i pracochłonna i kluczochłonna robota.
Ostatnia aktualizacja: 16.04.2010 16:47:25
Najnowsze blogi
Dodano: 10 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
56
komentarzy
Dodano: 28 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 29 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Każdy pocztowiec w oryginale miał automat 4biegowy. Ludziom zazwyczaj padały sterowniki i przerabiali na półautomat lub na skrzynie manualne.
Fabrycznie też każdy miał webasto w kabinie kierowcy...
Ja uwielbiam to auto za to ,że jest w automacie. Nie planuję zmiany na manual, no chyba ,że z naprawdę mocnym silnikiem.
Plany są co do wsadzenia 5.0 benzynę z automatem ,ale musi poczekać bo te wszystkie koszta mnie powoli przerastają...
Most to nie jest aż taka trudna sprawa jeżeli się ma odpowiednio mocne klucze i siły by to ruszyć. Czasem WD40 lub inny penetrator ułatwia nam zadanie...