Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Mercedes Sprinter R6 Powered żółciak
»
Wymiana mostu cz.2 i przejażdżka
Wpis w blogu auta
Mercedes Sprinter
Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 970 razy
Data wydarzenia: 15.04.2010
Wymiana mostu cz.2 i przejażdżka
Kategoria: zmiany w aucie
Wczoraj tj. 15.04 udało misie pozbierać auto do kupy. Most juz w aucie i wszystkie duperele podokręcane.
Trochę było problemów z lewym tylnym hamulcem, a dokładnie ze szczękami które jakoś dziwnie odstawały. Problemem okazał się ten wysprzęglik ręcznego.Na szczęście części zamiennych miałem pod dostatkiem ,to wymieniłem na sprawny i się udało(po ok 5 razach zakładania i zdejmowania szczęk).
Wrażenia z jazdy na samym początku dość miłe ,bo i przyspieszenie jest i duże prędkości na małych obrotach silnika.
Spodziewałem się większych różnic, ale i tak jest miodzio.
Teraz mogę jechać 80km/h i silnik nie wyje jak najęty.
Przy tej prędkości teraz mam 2500obr/min. 100km/h około 3000 ,a 50 przy 1600o/m.
Co do spalania to zobaczymy jak wyjdzie ,ale jestem bardzo dobrej myśli.
Na koniec pozostaje mi tylko polecić wymianę ,ale ostrzegam ,że to bardzo żmudna i pracochłonna i kluczochłonna robota.
Ostatnia aktualizacja: 16.04.2010 16:47:25
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
35
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Każdy pocztowiec w oryginale miał automat 4biegowy. Ludziom zazwyczaj padały sterowniki i przerabiali na półautomat lub na skrzynie manualne.
Fabrycznie też każdy miał webasto w kabinie kierowcy...
Ja uwielbiam to auto za to ,że jest w automacie. Nie planuję zmiany na manual, no chyba ,że z naprawdę mocnym silnikiem.
Plany są co do wsadzenia 5.0 benzynę z automatem ,ale musi poczekać bo te wszystkie koszta mnie powoli przerastają...
Most to nie jest aż taka trudna sprawa jeżeli się ma odpowiednio mocne klucze i siły by to ruszyć. Czasem WD40 lub inny penetrator ułatwia nam zadanie...