Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Lincoln Town Car Executive Series
»
Wymiana kolektora ssącego
Wpis w blogu auta
Lincoln Town Car
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 2543 razy
Data wydarzenia: 30.08.2012
Wymiana kolektora ssącego
Kategoria: awaria
Ten już nie powinien pęknąć
Robota poszła szybko i sprawnie, jakieś 3 godzinki bez pośpiechu i z przerwami
Lekko się wspomagałem tym linkiem:
http://www.autoclinix.com/Manifold.htm
Przy okazji przeczyściłem trochę przepustnicę i EGR.
Teraz wszystko szczelne i można bez obaw przygazować
FranzMaurer
Dodano: 13 lat temu
I na spot gotowy
.
sajeks
Dodano: 13 lat temu
Do deeptrip: Ja do wymiany uszczelek pod pokrywami też musiałem mechanizm wycieraczek ściągać.. Nie wiem co oni mają z tymi wycieraczkami

Dodano: 13 lat temu
tak samo mialem w intrepidzie - trzeba bylo zdemontowac podszybie. kwestia wprawy
ja zszedlem do 30 minut z demontazem i montazem kolektora. zdejmowalem go z 6 razy. za kazdym razem po skonczonej robocie mialem przedmuchy i troche czasu mi zeszlo zanim sie kapnalem, ze to przez rozwarstwiana uszczelke przy EGR.
deeptrip
Dodano: 13 lat temu
Do Egontar: mi zostały dwie śrubki
to tylko tak groźnie wygląda
naprawde to pare śrubek do odkrecenia i przykrecenia
deeptrip
Dodano: 13 lat temu
Do sajeks: nad 8 garem jest taka stalowa łapa przykręcona jedną śrubą przez kolektor i trzema z tyłu do bloku. Żeby ją odkręcić musiałem zdjąć cały mechanizm wycieraczek
Egontar
Dodano: 13 lat temu
Solidna robota, ale to robota nie dla mnie. Za dużo tych wszystkich przewodów, linek i rurek! Wiadro części by zostało po mojej robocie
. Tym bardziej jestem pod wrażeniem
sajeks
Dodano: 13 lat temu
Do deeptrip: do których śrubek??? Samego mechanizmu wycieraczek? czy może o inne śrubki Ci chodzi?
deeptrip
Dodano: 13 lat temu
Do sajeks: no właśnie
jedynie konieczność zdemontowania wycieraczek i podszybia mnie zdziwiła... ale inaczej nie dało się dostać do trzech śrubek
sajeks
Dodano: 13 lat temu
Do deeptrip: właśnie... wyciągnąłem... jak ja kocham tę prostotę
deeptrip
Dodano: 13 lat temu
Do sajeks: nie było potrzeby odłączać, wyciągnąłem wtryskiwacze i odsunąłem na bok. linek od przepustnicy też nie odłączałem
sajeks
Dodano: 13 lat temu
Wszystko git. Mucha nie siada. Jak odłączyłeś przewody paliwowe? Ja je odłączałem uciętą opaską zaciskową
Dodano: 13 lat temu
Do deeptrip: obstawiam,że to nie tylko złudzenie
deeptrip
Dodano: 13 lat temu
Do manieklublin: był walnięty koło termostatu (widać na foto jak silnik obrzygany) i z tyłu gdzie wchodzi wąż prawdopodobnie od nagrzewnicy tak że w głośności różnicy nie zauważyłem, za to mam wrażenie jak by silnik lepiej się wkręcał itp... ale to może tylko złudzenie
Dodano: 13 lat temu
Jak szczelny (nowy) kolektor to i pewnie o niebo ciszej silnik pracuje?
Najnowsze blogi
Dodano: 10 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
56
komentarzy
Dodano: 27 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 28 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
