Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Lincoln Town Car Executive Series
»
Wymiana kolektora ssącego
Wpis w blogu auta
Lincoln Town Car
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 2538 razy
Data wydarzenia: 30.08.2012
Wymiana kolektora ssącego
Kategoria: awaria
Ten już nie powinien pęknąć
Robota poszła szybko i sprawnie, jakieś 3 godzinki bez pośpiechu i z przerwami
Lekko się wspomagałem tym linkiem:
http://www.autoclinix.com/Manifold.htm
Przy okazji przeczyściłem trochę przepustnicę i EGR.
Teraz wszystko szczelne i można bez obaw przygazować
FranzMaurer
Dodano: 13 lat temu
I na spot gotowy
.
sajeks
Dodano: 13 lat temu
Do deeptrip: Ja do wymiany uszczelek pod pokrywami też musiałem mechanizm wycieraczek ściągać.. Nie wiem co oni mają z tymi wycieraczkami

Dodano: 13 lat temu
tak samo mialem w intrepidzie - trzeba bylo zdemontowac podszybie. kwestia wprawy
ja zszedlem do 30 minut z demontazem i montazem kolektora. zdejmowalem go z 6 razy. za kazdym razem po skonczonej robocie mialem przedmuchy i troche czasu mi zeszlo zanim sie kapnalem, ze to przez rozwarstwiana uszczelke przy EGR.
deeptrip
Dodano: 13 lat temu
Do Egontar: mi zostały dwie śrubki
to tylko tak groźnie wygląda
naprawde to pare śrubek do odkrecenia i przykrecenia
deeptrip
Dodano: 13 lat temu
Do sajeks: nad 8 garem jest taka stalowa łapa przykręcona jedną śrubą przez kolektor i trzema z tyłu do bloku. Żeby ją odkręcić musiałem zdjąć cały mechanizm wycieraczek
Egontar
Dodano: 13 lat temu
Solidna robota, ale to robota nie dla mnie. Za dużo tych wszystkich przewodów, linek i rurek! Wiadro części by zostało po mojej robocie
. Tym bardziej jestem pod wrażeniem
sajeks
Dodano: 13 lat temu
Do deeptrip: do których śrubek??? Samego mechanizmu wycieraczek? czy może o inne śrubki Ci chodzi?
deeptrip
Dodano: 13 lat temu
Do sajeks: no właśnie
jedynie konieczność zdemontowania wycieraczek i podszybia mnie zdziwiła... ale inaczej nie dało się dostać do trzech śrubek
sajeks
Dodano: 13 lat temu
Do deeptrip: właśnie... wyciągnąłem... jak ja kocham tę prostotę
deeptrip
Dodano: 13 lat temu
Do sajeks: nie było potrzeby odłączać, wyciągnąłem wtryskiwacze i odsunąłem na bok. linek od przepustnicy też nie odłączałem
sajeks
Dodano: 13 lat temu
Wszystko git. Mucha nie siada. Jak odłączyłeś przewody paliwowe? Ja je odłączałem uciętą opaską zaciskową
Dodano: 13 lat temu
Do deeptrip: obstawiam,że to nie tylko złudzenie
deeptrip
Dodano: 13 lat temu
Do manieklublin: był walnięty koło termostatu (widać na foto jak silnik obrzygany) i z tyłu gdzie wchodzi wąż prawdopodobnie od nagrzewnicy tak że w głośności różnicy nie zauważyłem, za to mam wrażenie jak by silnik lepiej się wkręcał itp... ale to może tylko złudzenie
Dodano: 13 lat temu
Jak szczelny (nowy) kolektor to i pewnie o niebo ciszej silnik pracuje?
Najnowsze blogi
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
3
komentarze
Dodano: 19 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
