Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Opel Astra J
»
Wymiana filtrów, oleju, diagnstyka zawieszenia + spalanie
Wpis w blogu auta
Opel Astra
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 9022 razy
Data wydarzenia: 04.10.2014
Wymiana filtrów, oleju, diagnstyka zawieszenia + spalanie
Kategoria: serwis
Do wymiany filtry oraz olej.
Filtry: oleju, paliwa oraz powietrza 138 zł
Olej Liqui Moly 4600 -6 litrów 195 zł
Przy okazji diagnostyka zawieszenia + podłączenie pod kompa co, mam nadzieję, pozwoli na ustalenie dość wysokiego spalania, które utrzymuje się na poziomie 9/10 litrów na "sto"
Z uwagi na informacje o średnim spalaniu,od innych użytkowników, nie mało.
Warto poszukać przyczyny.
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
13
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
16
komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
34
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Wyjedz za miasto. Obroty 3 do 3,5 tys. 70-90 /godz i zrob 30 do 40 km. Wlacz na chwilowe spalanie.Jezeli w takich warunkach bedzie sie utrzymywalo na poziomie 10-12l/100 tzn ze filtr sie wypala.Jezeli regeneracja przebiegnie pozytywnie to spalanie spadnie w tych warunkach do 5-6l/100: Regeneracji filtra sterownik nie zainicjuje jezeli silnik jest zimny.
Jezeli regeneracja nie zakonczy sie powodzeniem pozostaje tylko podjechac na tester do Opla.
Edit: DPF lubi temperature a nie lubi miasta. Zafundowanie sobie nowoczesnego diesla na miasto to nieporozumienie. Nerwy i wydatki.
Zdjęcie obejrzałem i aż trudno mi uwierzyć, że Opel coś takiego wymyślił i zastosował.
byś mógł, również pierwszy raz, zobaczyć
Dobrego dnia
Bo ja w godzinach szczytu często potrzebuje co najmniej godzinę a czasem i więcej. A jak się trafi na nowy kolejny remont to jest jeszcze gorzej. Mój znajomy całkiem niedawno potrzebował półtorej godziny na dojazd do pracy, do której ma... 6 km.
A mój rekord to niemal godzina na przejechanie 2 km.
Spalanie w dieslu trochę za duże. Napisz o swojej technice jazdy i jakie dystanse pokonujesz. Jeżeli jedziesz 2-5 km i gasisz to takie spalanie w tak ciężkim aucie jest możliwe. Diesel się wolno nagrzewa.