Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Opel Astra J
»
Wymiana filtrów, oleju, diagnstyka zawieszenia + spalanie
Wpis w blogu auta
Opel Astra
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 9306 razy
Data wydarzenia: 04.10.2014
Wymiana filtrów, oleju, diagnstyka zawieszenia + spalanie
Kategoria: serwis
Do wymiany filtry oraz olej.
Filtry: oleju, paliwa oraz powietrza 138 zł
Olej Liqui Moly 4600 -6 litrów 195 zł
Przy okazji diagnostyka zawieszenia + podłączenie pod kompa co, mam nadzieję, pozwoli na ustalenie dość wysokiego spalania, które utrzymuje się na poziomie 9/10 litrów na "sto"
Z uwagi na informacje o średnim spalaniu,od innych użytkowników, nie mało.
Warto poszukać przyczyny.
Najnowsze blogi
Dodano: 8 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
53
komentarze
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 27 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Wyjedz za miasto. Obroty 3 do 3,5 tys. 70-90 /godz i zrob 30 do 40 km. Wlacz na chwilowe spalanie.Jezeli w takich warunkach bedzie sie utrzymywalo na poziomie 10-12l/100 tzn ze filtr sie wypala.Jezeli regeneracja przebiegnie pozytywnie to spalanie spadnie w tych warunkach do 5-6l/100: Regeneracji filtra sterownik nie zainicjuje jezeli silnik jest zimny.
Jezeli regeneracja nie zakonczy sie powodzeniem pozostaje tylko podjechac na tester do Opla.
Edit: DPF lubi temperature a nie lubi miasta. Zafundowanie sobie nowoczesnego diesla na miasto to nieporozumienie. Nerwy i wydatki.
Zdjęcie obejrzałem i aż trudno mi uwierzyć, że Opel coś takiego wymyślił i zastosował.
byś mógł, również pierwszy raz, zobaczyć
Dobrego dnia
Bo ja w godzinach szczytu często potrzebuje co najmniej godzinę a czasem i więcej. A jak się trafi na nowy kolejny remont to jest jeszcze gorzej. Mój znajomy całkiem niedawno potrzebował półtorej godziny na dojazd do pracy, do której ma... 6 km.
A mój rekord to niemal godzina na przejechanie 2 km.
Spalanie w dieslu trochę za duże. Napisz o swojej technice jazdy i jakie dystanse pokonujesz. Jeżeli jedziesz 2-5 km i gasisz to takie spalanie w tak ciężkim aucie jest możliwe. Diesel się wolno nagrzewa.