Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Opel Astra J
»
Wymiana filtrów, oleju, diagnstyka zawieszenia + spalanie
Wpis w blogu auta
Opel Astra
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 9299 razy
Data wydarzenia: 04.10.2014
Wymiana filtrów, oleju, diagnstyka zawieszenia + spalanie
Kategoria: serwis
Do wymiany filtry oraz olej.
Filtry: oleju, paliwa oraz powietrza 138 zł
Olej Liqui Moly 4600 -6 litrów 195 zł
Przy okazji diagnostyka zawieszenia + podłączenie pod kompa co, mam nadzieję, pozwoli na ustalenie dość wysokiego spalania, które utrzymuje się na poziomie 9/10 litrów na "sto"
Z uwagi na informacje o średnim spalaniu,od innych użytkowników, nie mało.
Warto poszukać przyczyny.
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
42
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Wyjedz za miasto. Obroty 3 do 3,5 tys. 70-90 /godz i zrob 30 do 40 km. Wlacz na chwilowe spalanie.Jezeli w takich warunkach bedzie sie utrzymywalo na poziomie 10-12l/100 tzn ze filtr sie wypala.Jezeli regeneracja przebiegnie pozytywnie to spalanie spadnie w tych warunkach do 5-6l/100: Regeneracji filtra sterownik nie zainicjuje jezeli silnik jest zimny.
Jezeli regeneracja nie zakonczy sie powodzeniem pozostaje tylko podjechac na tester do Opla.
Edit: DPF lubi temperature a nie lubi miasta. Zafundowanie sobie nowoczesnego diesla na miasto to nieporozumienie. Nerwy i wydatki.
Zdjęcie obejrzałem i aż trudno mi uwierzyć, że Opel coś takiego wymyślił i zastosował.
byś mógł, również pierwszy raz, zobaczyć
Dobrego dnia
Bo ja w godzinach szczytu często potrzebuje co najmniej godzinę a czasem i więcej. A jak się trafi na nowy kolejny remont to jest jeszcze gorzej. Mój znajomy całkiem niedawno potrzebował półtorej godziny na dojazd do pracy, do której ma... 6 km.
A mój rekord to niemal godzina na przejechanie 2 km.
Spalanie w dieslu trochę za duże. Napisz o swojej technice jazdy i jakie dystanse pokonujesz. Jeżeli jedziesz 2-5 km i gasisz to takie spalanie w tak ciężkim aucie jest możliwe. Diesel się wolno nagrzewa.