Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Peugeot Partner 1,6 HDI 90 KM
»
wyciek płynu do wspomagania układu kierowniczego
Wpis w blogu auta
Peugeot Partner
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 15340 razy
Data wydarzenia: 05.01.2013
wyciek płynu do wspomagania układu kierowniczego
Kategoria: awaria
Przy wykonywaniu skrętu zaczęło coś buczeć... po sprawdzeniu płynów okazuje się iż dużo za mało jest płynu do wspomagania układu kierowniczego. Dzwoniąc do dilera Peugeota dowiedziałem się jaki jest tam wlany płyn (TOTAL AT42). Kupiłem, dolałem no i.. po przejechaniu jakiś 30 km i postawieniu samochodu pod blokiem - plama...
Wydaje mi się że wszystkie przewody sprawdziłem, ale sucho.
Poniżej zamieszczam kilka fotek. Może ktoś z Was orientuje się co może być i jak można się upewnić co jest do wymiany (wiadomo oprócz mechanika
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
43
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Na szczęście żadne z niżej wymienionych opcji się nie sprawdziły.
Koszt naprawy 250 zł - okazało się że jest jakaś dziurka na rurce pod chłodnicą płynu wspomagania. Koszt nowej 300 zł, ale udało się pospawać aluminiową rurkę i testy podciśnieniem się powiodły - brak przecieków.
Koszt naprawy jednak sporawy bo okazuje się że połowę przodu trzeba zdemontować żeby dojść do tego miejsca.
Jeszcze raz dziękuję za informacje.
P.S.
Co do rozrządu, napinaczy i rolek mechanik nie ma żadnych zastrzeżeń.
Pozdrawiam
Nie strasz człowieka, daj mu się uporać z jednym problemem, zdecydowanie ważniejszym w tym momencie a potem pomyślimy co tu można by jeszcze wymienić
Ale zawsze mogę się mylić!!