Wpis w blogu auta
Opel Vectra
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 2384 razy
Data wydarzenia: 31.10.2013
Władca Pierścieni...
Kategoria: awaria
-JEDYNA:BUT.
-DWÓJA:BUT.
-TRÓJA:BUT,
na budziku 135km/godz i klekocik podskakuje jak kangur! Kierownicę aż chce z rąk wyrwać! Wracam do domu i pytam młodej czy też tak miała a ona zdziwiona, no co ty, u mnie wszystko było ok!(90)
Pojechałem do znajomego gumiarza, opisuję problema a on od razu stawia diagnozę: pierścienie centrujące! i po problemie, więc nawrotka do domu, wchodzę na neta i szukam owych pierścieni. No są, cena 24 zeta, tak sobie pomyślałem czy rzeczywiście takie ustrojstwo faktycznie pomoże? No ale to tylko 24 złote. Więc co mi tam, klikam za dwa dni kurier dostarczył paczuszkę, otwieram są 4 pierścienie "karbonowe", tak pisało
-JEDYNA:BUT.
-DWÓJA:BUT.
-TRÓJA:BUT.
-CZWURA:BUT, wskazówka wchodzi na czerwone, na budziku 190 i nic
Do czego służy pierścień centrujący ?
- likwiduje różnicę średnic pomiędzy piastą, a otworem w feldze
koło jest osadzone centralnie na piaście i nie "bije" podczas jazdy
likwiduje drgania układu jezdnego i "dziwne" odgłosy, szczególnie przy prędkościach rzędu 80-120km/h
niezbędny do prawidłowego montażu części felg aluminiowych
zapobiegnie zbyt szybkiemu zużyciu zawieszenia i układu kierowniczego w Państwa samochodzie
PEŁNE PIERŚCIENIE - dłuższa żywotność od pustych pierścienii
pierścienie posiadają kołnierz, który zapewnia trwałe osadzenie
pierścienie nie posiadają zatrzasków, które najczęściej się łamią podczas zdejmowania z felgi
Nie zapiekają się !!!, jak to bywa w przypadku pierścieni ze stali lub aluminium
Ostatnia aktualizacja: 31.10.2013 07:42:42
Najnowsze blogi
Dodano: 16 godzin temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
4
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 19 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Dorze, że Ci kółek nie u*ebało...
Do jaworzanin:
Dziwi mnie fakt ,że nie wiedziałeś o tym. Szczęście ,że kół nie pogubiłeś
Podczas jazdy działają takie siły ,że mogło śruby poukręcać i wypie(p)rzyć koło.
Znam jeden przypadek.Znajoma w Corolli założyła z większym otworem o 0.5cm. Wbiło koło do środka o tak /--| i hamowała tarczą po asfalcie.Dwie śruby się ukręciły. Oś do wymiany ,tarcz no i zderzak przedni połamany
Ale całe życie człowiek się uczy