Wpis w blogu auta
Chrysler Voyager
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 4326 razy
Data wydarzenia: 17.05.2014
wiek robi swoje
Kategoria: serwis
korzystając z niesprzyjającej pogody udało się rudą eksmitować.
koszt operacji ok 300 pln plus czteropak Lecha
operacja trwała 8 godzin
Najnowsze blogi
Dodano: 7 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
49
komentarzy
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

zdaje sie, ze w austrii tylko wkladali silniki i skrzynie (diesla). o usa i meksyku nie wiem, ale moge sie mylic.
Caravana i pochodne produkuje sie tylko i wylacznie w kanadzie (w windsor w ontario dokladnie). samochody na platformach LH i LX tez byly produkowane w ontario, tyle ze w fabryce w brampton.
Jezeli sa jakies roznice, to byc moze ze wzgledu na rynek przeznaczenia.
Ale jak powiedzialem, u mnie auta maja ciezkie zycie, bo przez 7 miesiecy w roku leza na drogach tony soli, wapna i innego badziewia, wiec jezeli ktos nie konserwuje to i w 3 letnim samochodzie bedzie mial rdze.
Jezeli tak, to na niewiele to sie zdalo. Nadal korodowaly progi, nadkola, tylna klapa i maska - ktora w wiekszosci modeli ma juz fakture kalafiora. Wiem, ze u mnie na polnocy samochody maja ciezkie zycie, ale inne modele wyraznie koroduja wolniej (no moze oprocz mazdy). Co ciekawe, mialem Chryslera Intrepida z tego samego rocznika i rdza pojawila sie dopiero pod koniec, na podwoziu. Nadwozie po 10 latach wygladalo bardzo dobrze, mimo ze nigdy nie byl konserwowany i mial wiekszy przebieg niz T&C. Najwyrazniej u Chryslera technologia zabezpieczania blach rozni sie w zaleznosci od modelu.
moj na bank pianki nie mial, co doskonale bylo przez dziury w progach widac
pianke sie wstrzykuje jak sa juz dziury, wiec to nie od pianki sie zaczyna
a amerykanow o wtryskiwanie pianki bym nie obwinial