Wpis w blogu auta
Chrysler Voyager
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 4317 razy
Data wydarzenia: 17.05.2014
wiek robi swoje
Kategoria: serwis
korzystając z niesprzyjającej pogody udało się rudą eksmitować.
koszt operacji ok 300 pln plus czteropak Lecha
operacja trwała 8 godzin
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
42
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

zdaje sie, ze w austrii tylko wkladali silniki i skrzynie (diesla). o usa i meksyku nie wiem, ale moge sie mylic.
Caravana i pochodne produkuje sie tylko i wylacznie w kanadzie (w windsor w ontario dokladnie). samochody na platformach LH i LX tez byly produkowane w ontario, tyle ze w fabryce w brampton.
Jezeli sa jakies roznice, to byc moze ze wzgledu na rynek przeznaczenia.
Ale jak powiedzialem, u mnie auta maja ciezkie zycie, bo przez 7 miesiecy w roku leza na drogach tony soli, wapna i innego badziewia, wiec jezeli ktos nie konserwuje to i w 3 letnim samochodzie bedzie mial rdze.
Jezeli tak, to na niewiele to sie zdalo. Nadal korodowaly progi, nadkola, tylna klapa i maska - ktora w wiekszosci modeli ma juz fakture kalafiora. Wiem, ze u mnie na polnocy samochody maja ciezkie zycie, ale inne modele wyraznie koroduja wolniej (no moze oprocz mazdy). Co ciekawe, mialem Chryslera Intrepida z tego samego rocznika i rdza pojawila sie dopiero pod koniec, na podwoziu. Nadwozie po 10 latach wygladalo bardzo dobrze, mimo ze nigdy nie byl konserwowany i mial wiekszy przebieg niz T&C. Najwyrazniej u Chryslera technologia zabezpieczania blach rozni sie w zaleznosci od modelu.
moj na bank pianki nie mial, co doskonale bylo przez dziury w progach widac
pianke sie wstrzykuje jak sa juz dziury, wiec to nie od pianki sie zaczyna
a amerykanow o wtryskiwanie pianki bym nie obwinial