Wpis w blogu auta
Ford Ka
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 3398 razy
Data wydarzenia: 20.05.2013
V-Power 95 Nitro +
Kategoria: obserwacja
Ostatnia aktualizacja: 20.05.2013 19:46:34
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
43
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Stary V-Power to tak naprawdę shellowski odpowiednik PB 98, więc zatankowanie każdej innej PB 98 powinno przynieść podobny efekt do V-power'a, trochę bardziej klarowny i z innym zapachem niż FuelSave. Jednak nie warto za nie przepłacać bo poprawa osiągów to kwestia psychiki kierowcy, zwłaszcza jeżeli mówimy o 1.2 69km (bez urazy
Poprawę można odczuć na byłym V-Power Racing (Teraz zwaną Nitro +) Tu faktycznie benzyna ma dodatki które czynią ją czymś lepszym od zwykłej PB 95. W mojej Astrze było czuć różnicę szczególnie przy wysokich obrotach, gdzie mój silnik na zwykłej benzynie wyraźnie traci moc.
Jednak bez przeprogramowania sterownika silnika nie jesteśmy w stanie wykorzystać potencjału tego paliwa.
Dodam że po Racinga często przyjeżdżały auta przygotowane do rajdów, oraz tzw Super-samochody (Bentleye, Ferrari, Proshe, RR) i tak można by wymieniać.
Jako ciekawostkę napiszę że cysterny które do nas przyjeżdżając z paliwkiem, wcześniej odwiedzały najczęściej Orlen i Lotos, wnioski według własnych upodobań.
Tak jak napisałem, troszkę na shellu przepracowałem i swoje wiem.. Podsumowując nie warto, lepiej zainwestować w PB 98 i odkładać różnicę na jakieś ładne aluski
A teraz proszę o pytania :D
do mechanika niech sprawdzi Ci w baku to się przekonasz i niech ci oczyszczą i sprawdzą paliwo ja tylko tankuje PB ON i ON Ulitmate i Orlen ON i ON Verva.
Ja kiedyś próbowałem droższego paliwa, ale jak ktoś niżej napisał-szkoda każdy, bo i tak nic z tego nie będzie. W dodatku nie każdy silnik dobrze znosi ulepszacze i można się zdziwić.
To nic nie daje, ale to wasza kasa....
To robienie wody z mózgu i nabijanie kasy.
Dla mnie to lekko chore testować "bez obrazy" na kosiarce co ma ok 60 do 90 koni takie paliwo.
Różnica odczuwalna to może być jak auto ma moc, może 180-250 koni.
Wtedy można coś zauważyć.
Ja tankuję nieco lepsze paliwa (V-power, Verva) bo uważam że to mniejszy syf i mniejsze prawdopodobieństwo oszustwa niż najzwyklejsze paliwo.
No taki kraj. Jak ma mieć 95 oktan to może ma 91.
Ale po co przykładowo 99 oktan do auta które ma silniczek 68 koni ?