Wpis w blogu auta
Fiat Stilo
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 5552 razy
Data wydarzenia: 26.01.2013
Uwaga drgania!!!!
Kategoria: inne
1.- że to nie łożysko tylko: niedokręcone dwa bolce w piaście koła stabilizujące położenie felgi(ale nie miało to aż takiego znaczenia)
2.- główną przyczyną takich drgań,bicia jest do wymiany wewnętrzny przegub półosi
Krótka naprawa za niewielkie pieniądze(sam przegub ok.48zł) i po sprawie. Czasem warto popatrzeć oczami fachowca a problem staje się mniej kosztowny dla portfela. Pozdrawiam życzę szerokości.
Dodano: 11 lat temu
Super wpis może pomóc w diagnozie innym.
autre2003
Dodano: 11 lat temu
Do motorzysta: do swojego nie mogę znaleźć żadnego zamiennika a oryginał jest droższy niż do Audi
PiotrPWPK
Dodano: 11 lat temu
Z tego morał taki, że najważniejsza niestety jest dobra diagnostyka. Większość "mechaników" chętnie wymienia co popadnie, bo za wszystko ciągną kasę. Grunt, że wszystko jest O.K. a Stilo może nadal pomykać po drodze ku uciesze właściciela
autre2003
Dodano: 11 lat temu
Koszt przegubu śmiesznie niski , żeby do mojego takie ceny były.
sajeks
Dodano: 11 lat temu
Do giernal: On zawsze ma kryzys.
sajeks
Dodano: 11 lat temu
Szerokości.
giernal
Dodano: 11 lat temu
Do seba1985: To aż taki kryzys Cię dopadł, że zapaliła się rezerwa?
Dodano: 11 lat temu
Ja wczoraj odkryłem kontrolkę rezerwy w Biczy
kurcok
Dodano: 11 lat temu
Ja miałem jakieś 60tkm temu podobnie z tym że poduszki silnika mi walneły i przy dodawaniu gazu w czasie jazdy trzęsło mi się auto.
Najnowsze blogi
Dodano: 8 godzin temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
13
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych