Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Volkswagen Golf 1,9TDI PD - Gutek
»
Świecący stop i szarpanie przy ruszaniu.
Wpis w blogu auta
Volkswagen Golf
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 1574 razy
Data wydarzenia: 23.11.2014
Świecący stop i szarpanie przy ruszaniu.
Kategoria: awaria
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 15 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
34
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Co do Altea, to fajnie chodzi, jest zrywna, trochę mi DSG robiło numery.
Nawet to opisałem na forum http://www.autocentrum.pl/?FF=812&tid=1999978268&str=1
No i doszedłem co to takiego, wygląda na Mecatronic. Już jest dużo lepiej, teraz casem na lekkim gazowaniu szarpnie szybko 2,3 razy ale lekko na 2 biegu, jak by wysprzeglało 1-ke i za ułamek sekundy zarzucała 3 bieg do gotowości.
Mam nadzieję że koszt spalania w tym aucie zrekompensuje mi dodatkowe koszty jakie miałem w TDI. Jeśli tak się stanie to wygrałem na zmianie no i ten seat wyszedł mi taniej i lepiej wyposażony niż Golf Wagon. Więc VW przegrał.
Acha na trasie przy stałej w miarę prędkości 90km/h i używaniu klimy spalanie było w granicach 7.2/100km. Przejazd potem na odcinku 15km przez parę wiosek z kilkoma progami w każdej wiosce od razu zmienił spalanie na 8.5/100.
Myślę że na auto flotowe i na rodzinne wyjazdy auto nadaje się jak znalazł i nie jest za drogie. Silnik żłopie jak szalony na biegach 1,2,3, 4 ka jest już neutralna przy moim spalaniu, dopiera 5 i wyżej oraz hamowanie silnikiem obniża spalanie.
A po za tym to fajny silnik, ale ja miałem pecha, po 70 tyś. km robione było turbo, 2 x zaglądano do sprzegła i wymieniono dyski. No i 3 x wentylator chłodnicy oraz 2 x akumulator, acha no i elektrozawór od AC. W tym ostatnim aby mi zaoszćzędzić na kosztach serwis VW zrobił mi jakiś myk z jego automatyką, (niewyłączał gdy pojawiało się zalodzenie) więc mroziła jak na syberi, na 1,2 biegu wentylatora klima potrafiła zalodzić się z braku odpowiedniego przepływu powierza - odebrania temperatury.