Wpis w blogu auta
Toyota Celica
Dodano: 8 lat temu
Blog odwiedzono 3708 razy
Data wydarzenia: 22.07.2015
"Swap" hebli
Kategoria: zmiany w aucie
Coś o wymianie... wszystko pasowało, że tak napisze P&P. Zero przeróbek. Cała zmiana odbyła się bez problemów.
Najważniejsza różnica to większa nacinana oraz nawiercana tarcza (seria 255mm, wpadła 295mm) no i oczywiście większe klocki. Na razie nie mogę ocenić bo muszą się dotrzeć Ale już widać, ze jest lepiej.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć i zostawcie myśl co sądzicie
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
2
komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
4
komentarze
Dodano: 9 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
58
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Na pewno "szybciej" i mocniej biorą, na pewno też będą bardziej odporne na agresywną jazdę, ale w ogólnym rozrachunku droga hamowania będzie bardzo podobna.
Jeżeli przy poprzednich seryjnych hamulcach podczas hamowania załączał się ABS, to znaczy że same hamulce miały jeszcze "zapas" a najsłabszym elementem pośredniczącym jest opona która traci przyczepność i wydłuża wynik
Co innego przy maksymalnym, ale to naprawdę maksymalnym załadunku, wtedy może i jakaś różnica będzie
Podsumowując, jeżeli chodzi o drogę hamowania, to najbardziej liczy się czas reakcji kierowcy i posiadane opony