Wpis w blogu auta
Toyota Celica
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 3992 razy
Data wydarzenia: 22.07.2015
"Swap" hebli
Kategoria: zmiany w aucie
Coś o wymianie... wszystko pasowało, że tak napisze P&P. Zero przeróbek. Cała zmiana odbyła się bez problemów.
Najważniejsza różnica to większa nacinana oraz nawiercana tarcza (seria 255mm, wpadła 295mm) no i oczywiście większe klocki. Na razie nie mogę ocenić bo muszą się dotrzeć
Zapraszam do obejrzenia zdjęć i zostawcie myśl co sądzicie
Najnowsze blogi
Dodano: 58 minut temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Na pewno "szybciej" i mocniej biorą, na pewno też będą bardziej odporne na agresywną jazdę, ale w ogólnym rozrachunku droga hamowania będzie bardzo podobna.
Jeżeli przy poprzednich seryjnych hamulcach podczas hamowania załączał się ABS, to znaczy że same hamulce miały jeszcze "zapas" a najsłabszym elementem pośredniczącym jest opona która traci przyczepność i wydłuża wynik
Co innego przy maksymalnym, ale to naprawdę maksymalnym załadunku, wtedy może i jakaś różnica będzie
Podsumowując, jeżeli chodzi o drogę hamowania, to najbardziej liczy się czas reakcji kierowcy i posiadane opony