Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Yugo Koral 60 EFI
»
Stuki, prawdopodobnie z układu napędowego, ale co dokladnie?
Wpis w blogu auta
Yugo Koral
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 533 razy
Data wydarzenia: 23.02.2010
Stuki, prawdopodobnie z układu napędowego, ale co dokladnie?
Kategoria: awaria
Dodatkowo przy prędkości ponad 80 km/h słyszę szum, którego wcześniej nie było (chociaż nie jest on jakoś specjalnie głośny i uciążliwy).
Co to może być? Dzieje się to na prostych kołach, na skręconych podobnie, ale nie bardziej (więc chyba przegub odpada?).
Nie jest to na pewno układ kierowniczy, ponieważ bardzo dobrze czuję na kierownicy każdą nierówność drogi i auto jedzie tak jak powinno Nie ma ponadto żadnych luzów w układzie kierowniczym.
Z góry dzięki za wszelkie sugestie. Niestety zanim uda mi się zaplanować czas na wycieczkę na jakiś warsztat to zajmie to trochę czasu, a chcę się przygotować psychicznie na to, jakie części będę musiał kompletować.
Drugi objaw trochę powiązany, ale objawiający się od zawsze, to tak jakby ślizganie się sprzęgła na 3 i 4 biegu przy przyspieszaniu na wysokich obrotach. Najpierw przyspiesza normalnie, pojawia się jakby uślizg sprzęgła gdzie przestaje przyspieszać i zwiększają się trochę obroty, po czym przyspiesza dalej tak jak powinien. Ale to już chyba przypadłość tej skrzyni biegów i nic z tym nie zrobię...
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
2
komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
4
komentarze
Dodano: 9 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
57
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Co do drugiego objawu to raczej coś ze sprzęgłem lub jego ustawieniem, bo w skrzyni niema rzeczy które się ślizgają (chyba ,że to automat )