Wpis w blogu auta
Fiat Stilo
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1201 razy
Data wydarzenia: 28.12.2013
Stało się
Kategoria: awaria
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Wystarczy się cofnąć farę dzienników do tyłu:
Użytkownik - Alamo
- Przepalił się bezpiecznik od spryskiwaczy, potem od wspomagania i kontrolki wariowały, wspomaganie przestało działać, liczniki itp. KIERUNEK ASO.
Użytkownik karol07063
Pojechałem w sobotę do serwisu po podłączeniu komputera okazało się ze jest uszkodzony czujnik różnicy ciśnień koszt czujnika 229,14zł.Po zamówieniu części zostawiłem autko w serwisie.W poniedziałek o 9 rano pan zadzwonił z serwisu że auto jest gotowe.Razem z robocizna zapłaciłem 399,14 zł.
Użytkownik pavwel
W komputerze zapisane były łącznie trzy błędy, z czego dwa nieistotne. Trzeci dotyczy głośnika w tylnych prawych drzwiach (,,00873 - Bass Speaker Rear Right (R17); 011 - Open Circuit" ). Może to być przerwa w wiązce, ale głównie podejrzewam sam głośnik.
A najstarsze z powyższych aut nie ma jeszcze 4 lat
Usterki zdarzają się w każdej marce, ale VW nie jest już niczym szczególnym, a dodatkowo robi klientom świństwo w postaci sprzedawania wadliwych silników TSI z pełną świadomością (Obecnie plotki głoszą że problem został rozwiązany przez zmianę konstrukcji na pasek rozrządu).
Mam nadzieję że autorzy powyższych dzienników nie będą mi mieli za złe że ich zacytowałem.
Pozdrawiam.
Naprawili Ci ją już ?
Ale w pełni popieram MarcinaGP , jeżeli już wywaliles kilka stów na nową część to nawet jeżeli nie jesteś mechanikiem to powinieneś ten zakichany EGR przeczyścić od czasu do czasu, a zapewne pociągnie dłużej niż ten pierwszy.
Ja osobiście nie zdecydowałbym się na kupno diesla , a to zaraz turbo, a to dwumas , a to twój nieszczęsny EGR , albo jeszcze lepiej DPF/FAP to nie na moją kieszeń i nerwy.