Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog kierowcy LisTruck » Sprinter Classic







Prześlij sugestię
Wpis w blogu użytkownika LisTruck
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 3407 razy
Data wydarzenia: 26.12.2013
Sprinter Classic
Kategoria: inne
Witam. Znalazłem nowinke-ciekawostkę tzn. Mercedes Sprinter Classic :D Będzie to poprzednia wersja Sprintera oferowana u nas w latach 2000-2006.
Autko z tego co udało mi się wyczytac przeznaczone jest dla naszych wschodnich sąsiadów czyli na rynek rosyjski. Sprinter będzie dostępny jako blaszak i autobus w średnim i maksymalnym rozstawie osi. Szkoda że napędzany będzie znanym silnikiem 2.1 lub jak kto woli 2.2CDI o mocy 109KM, przydałby się jeszcze 129KM oraz 2.7CDI ale taki urok wszystkich aut z serii classic że mają ściśle ograniczone wersje np. Skoda Octavia Tour. Pewnie nie doczekamy się tego Sprintera u nas a przy konkurencyjnej cenie miałby wzięcie :wink:
Podaję kilka linków z google i youtube:
http://bravo-motors.md/tehnical-library ... atsii.html
http://ironhorse.ru/mercedes-benz-sprin ... _8644.html



http://www.youtube.com/watch?v=-iISEYJM5do








Ostatnia aktualizacja: 27.12.2013 17:24:37
Dodano: 9 lat temu
Do mucko1: No na takim "nowym maxie" srebrniutkim kemping mógł by byc fajny;)
Dodano: 9 lat temu
Można by z niego zrobić fajnego kampera
Dodano: 10 lat temu
Do LisTruck: I to ze trzy warstwy minimum ;-)
Dodano: 10 lat temu
Do MarcinGP: Najlepiej od razu opryskac jakimś konserwantem do podwozia i nałożyc matę szklaną z żywicą [smiech2]
Dodano: 10 lat temu
Do LisTruck: Ciekawe czy można na nich zastosować jakieś opryski ochronne ;-)
Dodano: 10 lat temu
Do LisTruck: dokładnie tak, te pierwsze były o wiele wytrzymalsze , te obecne jakie są wiadomo -dlaczego i dzięki komu .....
Dodano: 10 lat temu
Do MarcinGP: Dokładnie, co nam z tego że np. nowy Sprinter spełnia euro VI i jeszcze coś tam, coś tam skoro motor wytrzyma 250tys.km, taki Sprinter Classic zrobi 500tys.km-mln.km, a pierwszy najsolidniejszy Sprinter 2.9TD zrobi spokojnie mln i więcej. Tych eko-pajaców to bym tylko kopnął w i [killer]
Dodano: 10 lat temu
Do LisTruck: Myślę, że UE jest winna. Ciągle kolejne normy i regulacje oraz ekodebile wykończą nas finansowo.
Dodano: 10 lat temu
Do katest123: No to nic tylko się cieszyc[up]
Dodano: 10 lat temu
Do grzesio70: fakt faktem bmw była w fatalny stanie ponad 500 tysięcy przebiegu... w PL nikt jej nie chciał. Przedstawiciel ukrainy zadzwonił poprosił by przytrzymać samochód do jutra "bo jedzie" przyjechał zapłacił i odjechał...
Dodano: 10 lat temu
Do MarcinGP: No kicha, kicha. Pewnie nie wprowadzą go u nas ani w europie tylko pytanie czy powodem jest to że autko spełnia "tylko" EURO 4, czy to że nie chcą konkurowac z obecnym modelem??? Fajnie wygląda ten Sprinter z kierownicą oraz tapicerką siedzeń z W906. Uważam ten model Sprintera za najlepsze auto do pracy [up] Porządnie dopracowana konstrukcja, silniki CDI starszej generacji potrafią przy odpowiednim traktowaniu mimo wszystko dojśc do miliona, a motor 2.9TD z pierwszych lat produkcji to już legenda
Dodano: 10 lat temu
Do grzesio70: Jeśli kuzyn dobrze mi wyliczył to srednia wyszedł by u nich ok. 109tys.zł, a max 113tys.zł. I w takich pieniążkach to i u nas by się sprzedawał ale właśnie to cło i akcyza skaszanią ten interes:(
Dodano: 10 lat temu
Do katest123: Oni od nas kupują i to bardzo. Moja T4 ostatnia poszła na Ukrainę i gość ją sprzedał z zarobkiem ponad 10tys.zł
Dodano: 10 lat temu
Do grzesio70: moje poprzednie bmw pojechało na wschód... tam sprzedają się jak świeże bułeczki...
Dodano: 10 lat temu
Do grzesio70: Czyli kicha...
Dodano: 10 lat temu
Do MarcinGP: Tak jak mówisz 50% to cło i akcyza i do tego cena nowego auta to bez mała 110tys.zł:(
Dodano: 10 lat temu
Do LisTruck: Myślę, że sprowadzenie auta stamtąd byłoby małoopłacalne. Akcyza i cło podniosłyby cenę z 50% do góry.
Dodano: 10 lat temu
Do LisTruck: Właśnie ciekawe po ile chodzą na wschodzie? Cło itp. więc na pewno by to było nie opłacalne:(
Dodano: 10 lat temu
Do grzesio70: U na s autko na pewno miałoby wzięcie, stara sprawdzona konstrukcja, niechby cene była niższa z 20% od obecnego modelu i sukces murowany[car], kto wie czy normy spalin Euro ich nie trzymają. Szkodz że tylko jedna moc 109KM, to już mogli zostawic 129KM, ale po okresie gwarancyjnym spokojnie można przełączyc go na 129KM lub ze 140KM wykrzesac;) Ciekawi mnie czy szło by takie autko od rosjan do nas sprowadzic i ile by to kosztowało??? Na pewno cło by dowalili;(
Dodano: 10 lat temu
Dobre[up] nie wiedziałem o tym;) Rosja jak zwykle w tyle i tak samo jak z Transitem przerobionym lekko na Gazelę.
Za pewne auto znalazło by u nas spore zainteresowanie...
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
9 komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
6 komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
33 komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl