Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Fiat Seicento Błękitek
»
Spalanie wg nowego Dziennika kosztów
Wpis w blogu auta
Fiat Seicento
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1233 razy
Data wydarzenia: 06.05.2012
Spalanie wg nowego Dziennika kosztów
Kategoria: obserwacja
Ostatnia aktualizacja: 06.05.2012 12:08:31
Dodano: 12 lat temu
Do marcingp: mmnie również - poprzedni był dużo bardziej czytelny a ten zniechęca do korzystania
benny86
Dodano: 12 lat temu
Do anitako: Gdybym miał zakładkę "opcje" chętnie bym sprawdził...
MarcinGP
Dodano: 12 lat temu
Też zauważyłem, że jest lepiej ale nie mogę się coś przyzwyczaić do nowej formy dziennika. Pewnie z czasem przywyknę ale na razie mnie irytuje
maniax86
Dodano: 12 lat temu
wporzo spalanie.... mnie też coś koło tego sajek 1.1 brał..... niestety seicento 900 pali jak smok w porównaniu do 1.1..... jeździłem niedawno sajkiem od fatra to mi wyszło..... 6,5 litra na 100 km
anitako
Dodano: 12 lat temu
Do benny86: A jak wejdziesz w zakładke "Twoje wpisy", to nie masz kolumny Opcje, w której jest link "Edytuj" i mozna edytowac wpisy paliwowe i nie tylko. U mnie to działa.
Dodano: 12 lat temu
no to świetnie
benny86
Dodano: 12 lat temu
Różnie z tym bywa, moje spalanie zostało zaniżone o około 0.4litra/100km gdy w starej wersji miałem spalanie zgodne z rzeczywistym. Nie wspomnę już o tym,że za cholere nie wiem jak przeglądać i edytować wpisy paliwowe w nowym dzienniku(a próbuję z małymi przerwami już od tygodnia)
Najnowsze blogi
Dodano: 11 godzin temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
13
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych