Dodano: 16 lat temu
Blog odwiedzono 532 razy
Data wydarzenia: 21.01.2010
Słaby zasięg
Kategoria: inne
Najnowsze blogi
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

mam identyczny kluczyk jak ten po lewej. odwracasz kluczyk, pod logo audi masz wyżłobienie. wkładasz płaski śrubokręt, trzymając kluczyk bagnetem "od siebie" podważasz - "scyzoryk" rozsunie Ci się i rozdzieli na dwie części, interesuje Cię ta część, do której masz przypięte klucze. patrząc od strony, gdzie był kluczyk ("z góry") zobaczysz mniej więcej na środku (u mnie jest tam nadrukowanie 'A3/B5') wycięcie, w które musisz włożyć śrubokręt i odwrócić go o 90st, podważając górną część i dzieląc pilota na dwie części - w jednej z nich jest bateria.
Uwagi:
- trzeba trochę siły, ale bez przesady
- krążą legendy, że wyjęcie baterii na 1/5/30/różne_inne_wersje minut wiąże się z koniecznością synchronizowania kluczyka z autem. wg mnie to totalna bzdura - wymieniałem baterię w swoim pilocie i podobnym z octavii i niczego nie trzeba było programować (ale w razie czego - ostrzegałem
- łatwiej poskładać niż rozebrać
- jak sobie nie poradzisz - daj znać, zrobię fotki z instrukcją