Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Audi A4 "ZIELONO" mi
»
Sezonowa wymiana letnich kół na "zimówki".
Wpis w blogu auta
Audi A4
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1068 razy
Data wydarzenia: 19.11.2013
Sezonowa wymiana letnich kół na "zimówki".
Kategoria: serwis
2. Przygotowanie fabrycznego kompletu narzędzi do zmiany koła.
3. Poluzowanie śrub w kołach.
4. Podłożenie zabezpieczenia pod koło przeciw odjechaniu pojazdu.
5. Zaciągnięcie hamulca ręcznego.
6. Podłożenie lewarka pod próg pojazdu.
7. Odkręcenie śrub w kole.
8. Wymiana kół cztery razy i dokręcenie śrub.
9. Opuszczenie pojazdu i schowanie narzędzi.
10. Odjazd z parkingu przygotowanym pojazdem do zimowych wypraw.
11. Koszt - zero złotych polskich.
12. Czas pracy - 37 minut.
Ostatnia aktualizacja: 21.11.2013 08:20:07
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
35
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

1. Wstawiłem do warsztatu o umówionej godzinie
2. Wymienili na zimówki, na tych felgach co mam.
3. Czas oczekiwania ok. 7 minut (czterech pracowników na raz robiło)
4. Kosztów nie pamiętam
5. Zaoszczędzone 30 minut odnosząc się do punktu 12.
6. Zero wysiłku
7. Czyste ręce
8. Koła wyważone
9. Koła napompowane.
10. Gwarancja na usługę
11. Kawa w cenie (ledwo zdążyłem wypić)
12. Wpisu w dzienniku nie zamierzam robić.
1. Sprawdzenie kondycji zimówek
2. Wyważenie kół
Chyba że będą następne dzienniki
1. Jaki był średni obrót klucza potrzebny do odkręcenia śruby?
2. Jaka była średnia siła potrzebna na popuszczenie śruby?
3. Ile masz śrub w kołach?
4. Lewarek nożycowy, czy ten drugi?
5. Na jaką wysokość podnosiłeś afto?
6. Jaki był nacisk na lewarek na poszczególnych przyłożeniach?
7. Ile razy cyknął hamulec ręczny zanim został ostatecznie zaciągnięty?