Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta BMW Seria 3 Becia
»
Serwis e46 olej, wycieraczki, filtry, amortyzatory, odma, świece żarowe
Wpis w blogu auta
BMW Seria 3
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 2455 razy
Data wydarzenia: 05.11.2011
Serwis e46 olej, wycieraczki, filtry, amortyzatory, odma, świece żarowe
Kategoria: serwis
Olej: wybrałem Valvoline SynPower 5w30(drogi jak cholera ;p) pełny syntetyk(każdemu polecam kto dba o samochód) i choć wcześniej miałem zalany jakiś lipny platinum 5w40 (przez 8tys km) w pierwszej chwili nie dostrzegałem różnicy ale po czasie upewniłem się że jednak coś się zmieniło mowa tu o delikatnym stukacie słyszalny na zewnątrz samochodu i raczej w nocy gdy w około była cisza tak że można było się wsłuchać w pracujący motor teraz żebym jak się wsłuchiwał nic nie słychać więc wiem że kasa nie wydana na marne a olej spełnia swoje zadanie.
Wycieraczki: wybrałem Bosch AeroTwin wcześniej miałem takie same ale jedno pióro się naderwało i wymieniłem po za tym nie ma co się rozpisywać świetnie spełniają swoje zadanie
Filtry i odma: wybrałem Mann czyli oem(ori)(powietrza, paliwa, oleju, przeciwpyłkowy z aktywnym węglem) do tego dokupiłem sam filterek odmy ogólnie kultura pracy na pewno się poprawiła a silniczek łatwiej wchodzi na obroty.
PS: Jeszcze odnośnie filtra przeciwpyłkowego są dwa rodzaje z Mann-a zwykły i ten z aktywnym węglem w prawdzie jest kilkanaście złoty różnicy ale szczerze polecam wydać te pieniądze a różnice sami odczujecie
Amortyzatory: tu wiadome co mogłem wybrać tylko oemowe czyli firma Sachs stare miałem Delphi więc ktoś już kiedyś zmieniał a były całkowicie wywalone jeden miał coś koło 50% a drugi 27% choć muszę przyznać że nie czułem tego jeżeli chodzi o komfort jazdy tylko czasem jak jechałem 120km/h< i wpadałem w poprzeczną nierówność drogi to koła ocierały o nadkole ale myślałem ze to normalne na tak dużych kołach teraz po wymianie auto się klei do asfaltu nic nie ociera przy żadnej prędkości firma godna polecenia no ale cena robi swoje...
Świece Żarowe: tylko Beru czyli również oem, po sprawdzeniu bo ciężko odpalał po nocy okazało się że 3 sztuki są spalone a jedna ma zwarcie więc wszystkie do wymiany chcieli mi wstawić NGK cz jakoś tak ale się nie zgodziłem i kazałem zamówić Beru bo nie mieli na miejscu przez co czekałem 5h w warsztacie
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
36
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

A te bezpieczniki bez problemu można łączyć oczywiście że równolegle bo co by dało szeregowe?
tak wygląda taki bezpiecznik http://allegro.pl/bezpiecznik-samochodowy-blaszkowy-100a-nowy-fv-i1873852283.html
Złączanie dwóch bezpieczników w jeden? Mam nadzieję, że równolegle, a nie szeregowo...
Tak czy siak, druciarstwo pierwsza klasa.