Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Opel Astra Astroida "V8"
»
Rzecz o temperaturze Silnika i LPG- Porada mile widziana!!
Wpis w blogu auta
Opel Astra
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 1228 razy
Data wydarzenia: 30.12.2014
Rzecz o temperaturze Silnika i LPG- Porada mile widziana!!
Kategoria: obserwacja
Na dodatek przy szybszej jeździe ok. 110km/h tak jakby na skutek wychłodzenia silnika odłącza mi się LPG.. gdy na światłach troszkę się podgrzeje znów przechodzi na LPG - czyżby to czujnik temp silnika był za to odpowiedzialny??
Temp. przełącznia na LPG obniżyłem już do 16st. bo wcześniej nie chciał się w ogóle przełączać!!
Proszę o poradę
Pozdrawiam
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Jeżeli robi się ciepła po paru minutach pracy, znaczy to że układ od początku pracy chodzi na dużym obiegu i że termostat nie zamyka się. Dlatego przy spokojnej jeździe, lodowate powietrze schładza chłodnicę i temperatura spada...
Ja w Rydwanie miałem 2 czujniki, jeden na zegary i drugi na ECU.
Z dostępem jak pisał tondEK beznadziejnie - przynajmniej w 1.4 X14NZ trzeba demontować napęd rozrządu, a wiadomo jak to jest z ponownym montażem używanego paska, rolek.
Szczególnie jeżeli mówimy o Astrze F
Jednak jego lokalizacja, to problem i koszt wymiany!
IMO jego wymiana rozwiąże problem, ale to tylko moje przypuszczenia.
Niech kolega jutro rano odpali samochód poczeka 3 minuty i idzie dotknąć chłodnicy, jak będzie ciepła to termostat.