Wpis w blogu auta
Seat Ibiza
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1062 razy
Data wydarzenia: 13.02.2013
Rozrząd
Kategoria: serwis
Dziwne człowiek wywalił 9stów i się cieszy i lepiej czuje. Zawsze tak mam,że jak zbliżają się te KMy to się zastanawiam czy mi pasek nie strzeli. Może dlatego,że kiedyś przywiozłem z niemiec mondeo mk1 1.8 TD i na drugi dzień miałem odprowadzić na wymiane paska,było -25celsjusza i silnik chodził 5sek. sprzedałam w tej samej cenie z rozwalonym silnikiem 5dni później.
Najnowsze blogi
Dodano: 6 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
45
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Do autre2003: Ja właśnie na Goodyearach miałem strasznie twardo a Barumki są miekkie i dobrze kleją. Jedyny minus letnich to po dłuższej ostrej jeździe po zakrętach(przypuszczam, że jak się nagrzeją), zaczynają huczeć jak zimówki i przód pływa na zakrętach.
dzisiaj pogoda jak widać ciepło woda +4 może to waga auta niewiem. Rondko na Powstańców'a Poziomkowa suchy las. opel corsa 94' 1.5D 50km/h w wejściu opony dębica i wszedł, 5lat mają. Godz. później ibiza 07' 1.9TDI ta sama prędkość ...uślizg na NOKIAN 5lat stare. Może masa auta,powiem jedno jedne i drugie zajebiste w śniegu, i na marznącym,aLE... na marznącym szybko ABS łapie w ibizie te opony miałem w marei i lepiej hamowała, od czego może to zależeć?masa? długość pojazdu?
Podobnie z letnimi matadorami, te chyba były robione typowo na tor, świetnie się spisywały na równej jak stół najlepiej betonowanej nawierzchni, ale na nierównościach był koszmar (a takich dróg w PL jest większość, równe jak stół to przecież rzadkość), auto uskakiwało w zakrętach a ABS załączał się nawet na suchej nawierzchni przy normalnym hamowaniu.
A co do częstego wymieniania wielosezonowych opon to zależy kto jak dużo jeździ i jak długo trzyma auto(większości wystarczą na 4 lata), odchodzi jednak koszt zmian opon i ich przechowywania, a źle użytkowane lub przechowywane zimówki tracą swoje właściwości.
Pracowałem w DE swego czasu w branży motoryzacyjnej i wiem, że Niemcy to nie są idioci, i nie wyrzucają/sprzedają za grosze całkiem dobrych opon po jednym sezonie, bo im się znudziły. Zwykle pozbywają się ich jak coś z nimi jest nie tak, na eksport idą też opony z reklamacji, są wtedy dość nowe i zwykle z bardzo dobrym bieżnikiem.
Co do opon całorocznych to sądzę, że nigdy nie próbowałeś/łaś na takowych jeździć, więc po co powielać zasłyszane opinie nie mając doświadczeń i wiedzy. W konkretnych warunkach klimatycznych jakie występują w bardzo wielu rejonach naszego kraju, nowoczesne opony całoroczne sprawdzają się bardzo dobrze. Oczywiście nie są to opony przeznaczone do agresywnej jazdy w ekstremalnych warunkach, dla wielu użytkowników mogą byc jednak lepszym wyborem niż opony sezonowe.
Szerokości koleżanko.
1 przywieziony z niemiec
2 następnego dnia przed wymianą paska. PASEK pękł(rozrządu) nie klinowy :D
3 ford ma kolizyjny silnik (popytaj co znaczy)
4 sprzedałem z rozsypanym rozrządem
Turtuś wer1207 zrozumiał?
5 Sam się postaw na hamownie
przywiozłem/sprzedałam - gdzie była operacja?