Wpis w blogu auta
Daewoo Tico
Dodano: 16 lat temu
Blog odwiedzono 30758 razy
Data wydarzenia: 18.06.2009
Regulacja gaźnika oraz zaworów
Kategoria: serwis
Ostatnia aktualizacja: 17.11.2009 02:20:12
karolcia20
Dodano: 16 lat temu
Mogę tylko pogratulować że znalazłeś takiego mechanika. W ASO jak wspomniałem o czyszczeniu gaźnika to się bardzo krzywili no i w końcu zrezygnowałem. Zresztą o serwisie DAEWOO miałem bardzo złą opinie.
zebra1000
Dodano: 16 lat temu
Do sitnikl: Fakt skomplikowane gaźniki, w CC miałem własnie japoński gaźnik... na szczęście mam dobrego mechanika, który się doskonale orientuje w tego typu konstrukcjach i jak już zrobi to pożądnie
sitnikl
Dodano: 16 lat temu
Do cinquacento były dwie wersje gaźnika japoński (potwór taki jak w Tico)i o wiele prostszy polski (bodajże kawałek rurki z wlotem paliwa, powietrza i z pływakiem). Kolega mi opowiadał, że kiedyś w cinquacento jego ojca, nie mogli wyregulować tego japońskiego, to kupili polski, zamontowali - silnik chodził dobrze i nawet mniej spalał. Myślę, że japończycy i koreańczycy za bardzo utrudniają sobie życie i kiedy zaszczepia się ich technologie w naszym kraju, gdzie żyje bardzo praktyczny i prosty naród, to pojawiają się kłopoty
Słyszałem opinie, że te gaźniki to tylko wróżki umieją ustawiać
zebra1000
Dodano: 16 lat temu
Do sitnikl: Mechanik opowiadał mi jakie były problemy jak te auta były nowe i na gwarancji, w niektórych ASO nie potrafili wyregulować gaźnika tylko proponowali nowy za ogromne pieniądze... A naprawy w nie autoryzowanym zakładzie groziły utratą gwarancji. Fachowiec gaźnik mojego Tico rozebrał na części pierwsze (choć literatura mówi żę ich się nie daje zbytnio rozebrać) wyczyścił i później ustawiał dla benzyny, wykonaliśmy jazdę próbną dokonał lekkich poprawek i już Ticuś był sprawny. LPG nie reguluje się gaźnikiem. W moim przypadku nie wymagał regulacji, ale może jakbym wyregulował LPG to mniej by spalał.
sitnikl
Dodano: 16 lat temu
Bardzo ciężko o dobrego fachowca do ustawienia tego gaźnika (być może lpg to dodatkowe utrudnienie), kiedyś oddałem swoje Tico do regulacji, mechanicy zaczęli kręcić śrubkami i już po chwili stwierdzili, że nie ogarniają tego gaźnika - dodatkowo całkiem go rozregulowali (warsztat Pana Szarka w Garwolinie - przestrzegam przed poważniejszymi naprawami w tamtym miejscu!!!), samochód nie chciał jeździć na gazie. Od tamtej pory byle komu już auta nie oddaję do naprawy.
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
