Wpis w blogu auta
Ford Focus
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 2505 razy
Data wydarzenia: 30.11.2012
Przygotowanie foki do zimy.
Kategoria: inne
Przegląd w 4 roku użytkowania i przebiegu: 53216
- wymiana oleju z filtrem
- wymiana filtra kabiny
- wymiana świec zapłonowych 4szt.
- wymiana klocków hamulcowych przednich.
Samochód prezentuje się ok, nie stwierdziliśmy z mechanikiem uszkodzeń zawieszenia i płyty podłogowej. Rdza się nie ujawniła.Jedyną rzeczą która nie powinna występować, a jest to zapocenie między skrzynią a obudową. Na szczęście bez potrzeby interwencji.
Najnowsze blogi
Dodano: 6 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
40
komentarzy
Dodano: 6 dni temu, przez jaremo
Zaszalałem i w listopadzie założyłem folie ppf na całe auto, minęło pół roku i autko wygląda jak nowe, sami oceńcie. Dodam że jest na kołach i felgach zimowych.
10
komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez darek-k
zdarzenie z dnia 8.05.2024
miejscowość Zawiercie
ul..
ford jadąc nie zauważył stojących zaparkowanych samochodów, w skutek czego uderzył w tył citroen c5 a citroen siłą domina uderzył ...
11
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Na wiosnę dodatkowo robię do tego ozonowanie i nabijanie klimatyzacji.
Oczywiście nie wymieniam świec i przewodów zapłonowych bo ich nie mam, poprzestaje więc na wymianie oleju i filtrów (poza paliwa ten wymieniam raz do roku) , przed zimą sprawdzam jeszcze temperaturę zamarzania płynu chłodzącego.
Klocków jakimś cudem też jeszcze nie musiałem wymieniać, ponoć wystarczą jeszcze na co najmniej kilkanaście tysięcy, jednak raz w roku czyszczą mi i smarują prowadnice zacisków.
A ja jednak wole taki przegląd robić latem, ze względu na to że robie to samemu jest po prostu przyjemniej na podjeździe, cieplutko i wgl ;]
Żeby się dostać do filtra należy: Zdemontować pedał gazu, zdemontować pokrywę filtra- kolejny problem, a na końcu powoli wyjmować filtr masakrując go bo jest tak mało miejsca.
Instalacja - odwrotna kolejność w bardzo niewygodnej pozycji, wygięty na kolanach.Mechanik chętnie wysłał by maila do inżynierów którzy to wymyślili oczywiście opatrzonego licznymi przekleństwami.
PS. Też jestem ciekaw gdzie ma ten filtr kabinowy że tak ciężko wymienić.