Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta BMW Seria 5 Papaneromobile » Przygod kilka z ukladem paliwowym. Bardzo drogich przygod.







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta BMW Seria 5
Wcześniej jeździł: Rover 200, Opel Astra
  • przebieg 86 000 km
  • rocznik 2008
  • kupione używane w 2012
  • silnik 523i
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 909 razy
Data wydarzenia: 17.03.2013
Przygod kilka z ukladem paliwowym. Bardzo drogich przygod.
Kategoria: awaria
Od czego by tu zaczac.. moze od dziwnych halasow? A wiec pojawialy sie one juz na poczatku mojej przygody z E60. Pojawialo sie dziwne popiskiwanie/cwierkanie podczas puszczania nogi z gazu, jak silnik schodzil z obrotow. Czasami, aczkolwiek rzadko, silnik odpalal jakby na 5 cylindrow. Czasami, rowniez rzadko, szczegolnie po dlugiej trasie na autostradzie, wyskakiwaly bledy i samochod wchodzil w tryb awaryjny. Bledy to byly: awaria pompy paliwa i silnik ma dostepne tylko polowe mocy, zglosic sie do serwicu. Wlaczal sie wentylator na maxa, ale wystarczylo wylaczyc i wlaczyc ponownie silnik, wracalo do normy. Niestety w lutym zaczelo sie to dziac coraz czesciej i nie mozna juz bylo normalnie uzytkowac samochodu. Dodam nawiasem, ze samochod byl ogladany przez "specow" z salonu gdzie go zakupilem i nic nie stwierdzono. Dopiero musialem oddac do ASO gdzie mi go porzadnie zdiagnozowali.. i co sie okazalo... Pompa wysokocisnieniowa, pompa paliwa, filtr paliwa i dodatkowo wentylator chlodnicy. Koszt: 2234€!
Teraz sie musze sadzic ze sprzedawca, poniewaz samochod zostal zakupiny z 12 miesieczna gwarancja... a skoro oni nie byli w stanie go naprawic, musialem to zrobic sam w BMW bo jak mialem dojezdzac do pracy? Pozyjemy zobaczymy co dalej.. Narazie wszystko ok. W tym miejscu przestrzegam od jezdzenia na pustym baku lub tankowania dziadostwa na stacjach bez marki. Na 90% to jest wlasnie przyczyna tego wszystkiego. A wentylator to nie wiem.. Trzymajcie kciuki zebym pieniazki odzyskal bo to bez mala ponad 9000 zlotych, co nawet na moje dobre zarobki nie jest wcale malo..
Dodano: 11 lat temu
Będziesz Miał...No cóż. Auto dobre, prestiżowe to i drogie w utrzymaniu :P Cudów nie ma. W tej klasie praktycznie nie ma ,,nowych'' aut, które są tanie w utrzymaniu, a E60 obok Audi C6 to najdrożsi w swojej klasie. Dużo zależy od egzemplarza. Coś za coś.
Życzę żeby już nic więcej się nie sypało ;)
Dodano: 11 lat temu
Do Gorelord: Pożyjemy, zobaczymy. Ja tam tych wozów nie lubię, ale oczywiście życzę Ci bezawaryjności o obyś tych wydatków nie miał.
Dodano: 11 lat temu
Do sajeks: Niestety poprzedni wlasciciel mial to gleboko w 4 literach (na leasingu mial wiec wiadomo). Dopiero ja sie o nia zatroszczylem i dbam. Mam nadzieje ze to juz koniec i bedzie teraz tylko i wylacznie odemnie zalezec w jakiej bedzie formie i nie Bede Mial Wydatkow :)
Dodano: 11 lat temu
Nie sztuka kupić samochód, prawdziwym wyzwaniem jest jego utrzymanie i przyjmowanie ciosów cudeńka na klatunię.
Dodano: 11 lat temu
Autko piękne ale nie każdego stać a grunt to utrzymać
Dodano: 11 lat temu
[B]ędziesz [M]iał [W]ydatki - coś w tym jest :)
Najnowsze blogi
Dodano: 1 godzina temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
Dodano: 1 godzina temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
Dodano: 7 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
44 komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl