Wpis w blogu auta
Mazda 3
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 1405 razy
Data wydarzenia: 02.03.2011
Przegląd - kilka pytań
Kategoria: serwis
Druga sprawa - hamulce. Klocki kończą powoli swój żywot i trzeba będzie wymienić. Różnica w cenie miedzy tzw. oryginałami a zamiennikami sięga nawet stówy na oś więc może warto pomyśleć nad zamiennikiem. Warto w ogóle się w to pchać? Z tego co udało mi się wyszperać to klocki mazda=ATE, prawda li to?
Trzecia rzecz - silnik. Ostatnimi czasy mam wrażenie, że jakby twardo pracuje, że coś z lekka dzwoni, bardziej klekota, itp. Mam nadzieję, że to tylko zaworki do regulacji...
Przy okazji pytanko do właścicieli M3 - możecie polecić sprawdzonego solidnego mechanika w Warszawie?
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

EDIT: dziś rano odstawiłem auto. Mam nadzieję, że w dobre ręce
Widzę, że masz sporo wątpliwości. Dzwoń do Jaksy (ma zwykle dwutygodniową kolejkę klientów
Dzięki wszystkim za wskazówki, szczególnie za namiary na AutoJaksa, widzę same pozytywne opinie na ich temat. Teraz tylko kaskę trzeba wygospodarować, pewnie ze dwa tysie poleci.....
Warsztat: AutoJaksa pod Warszawą, robią przeglądy, mazdowskie diesle nie mają dla nich tajemnic
Co wymienić... Najlepiej komplet: rolka, napinacz, pasek. I niech sprawdzą pompę wody bo czasami się opłaca ją też wymienić. Bo nie daj Boże poleci Ci niedługo i kolejny koszt plus znowu rozrząd.
Dwa: Co do oryginalnych klocków to ja jestem ich przeciwnikiem. W każdym swoim samochodzie miałem zamienniki i chodziły tak samo, a czasem i lepiej. A czasami starczają na dłużej niż oryginały (np. u mnie w Palio)
W instrukcji obslugi masz dokladnie napisane, co i kiedy trzeba wymienic, sprawdzic... W linku przyklad do mojego auta, ale taka informacja jest w kazdym manualu
Mnie tez dopadlo 140 tysiow - Tym razem zrobie przeglad w ASo. Za duzo rzeczy jest do kontrolui, zeby powierzac je Panu Zdisiowi. Niestety mieszkam w Pradze i nie moge Ci nic poradzic w sprawie serwisow w Warszawie. Sprawdz na forum mazdaspeed.pl - mysle ze tam znajdziesz odpowiedzi na temat zarowno polecanych warsztatow, jak i tych, ktore nalezy omijac szerokim lukiem.
CO do klockow - tak, Mazda laduje ATE. O ile dobrze pamieta, to one calkiem dobrze hamuja, tylko pyla okrutnie. Ja jezdze na HAWK Performace i sa calkiem caliem... jak sie je rozgrzeje, bo zimne nie hamuja wcale
Z tym dzwonieniem, to pewien jestes, ze to nie zima sie do tego przyczynila. Ja mam w samochodze cala orkiestre. Skrzypi, puka. Zilny silnik raz po uruchomieniu wchodzi na 2000 rpm i spoda powoli (tak byc powinno), innym rzem strzela focha i nie chce sie rozgrzac, trzeba mu pomoc pedalem gazu
Pozdrawiam,
Bartek