Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Nissan Patrol MOCARZ 3
»
Problemy ze zbyt dużym ciśnieniem w układzie chłodzenia!!!!
Wpis w blogu auta
Nissan Patrol
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 8698 razy
Data wydarzenia: 24.05.2013
Problemy ze zbyt dużym ciśnieniem w układzie chłodzenia!!!!
Kategoria: awaria
Niestety tak to już jest z tymi autami że czeka mnie kolejny przeszczep serducha.
Ostatnia aktualizacja: 27.05.2013 22:11:51
Najnowsze blogi
Dodano: 7 godzin temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
2
komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
9
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
19
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Tak no i zgadzam się a tym bardziej cieszy fakt że diagnoza postawiona okazała się strzałem w 10.
Pęknięcia głowicy było widać gołym okiem, a na drugim cylindrze aluminium zostało wypalone przez płyn chłodzący.
szerokości
Całkowity czas wymiany to 16 +- godzin.
Pewnie mają ale jutro już będę robił przeszczep serducha wszystko ustalone z moimi mechaniorami.
Tak ale nie mam dostępu do takich środków, gdyż tu w sklepach motoryzacyjnych jest tylko olej płyn do chłodnic i same gadżety. Tak naprawdę poważne części czy też jakieś podzespoły trzeba zamawiać i czekać na nie około miesiąca. Pozostają części z demobilu.
Sprawdzę to ale wiem z doświadczenia że to na nic. Mam nową chłodnice robioną na zamówienie cała z aluminium bez plastików za grubą kasę i w niej nie ma nic do czego można by się przyczepić. Ale blok oczywiście przepłucze. dla świętego spokoju.
W patrolu jest tak że albo uszczelka albo głowica nigdy się jeszcze nie zdarzyło aby jakieś kanały były zasyfione ale sprawdzę to przy okazji.
Niestety koszty naprawy przewyższają tutaj kupno silnika.Za naprawę tu na IS. muszę położyć jakieś 400 do 600 tyś ISK a silnik kupiłem za 40 tyś wraz ze skrzynią biegów i osprzętem.