Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Nissan Patrol MOCARZ 3
»
Problemy ze zbyt dużym ciśnieniem w układzie chłodzenia!!!!
Wpis w blogu auta
Nissan Patrol
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 9277 razy
Data wydarzenia: 24.05.2013
Problemy ze zbyt dużym ciśnieniem w układzie chłodzenia!!!!
Kategoria: awaria
Niestety tak to już jest z tymi autami że czeka mnie kolejny przeszczep serducha.
Ostatnia aktualizacja: 27.05.2013 22:11:51
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
36
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Tak no i zgadzam się a tym bardziej cieszy fakt że diagnoza postawiona okazała się strzałem w 10.
Pęknięcia głowicy było widać gołym okiem, a na drugim cylindrze aluminium zostało wypalone przez płyn chłodzący.
szerokości
Całkowity czas wymiany to 16 +- godzin.
Pewnie mają ale jutro już będę robił przeszczep serducha wszystko ustalone z moimi mechaniorami.
Tak ale nie mam dostępu do takich środków, gdyż tu w sklepach motoryzacyjnych jest tylko olej płyn do chłodnic i same gadżety. Tak naprawdę poważne części czy też jakieś podzespoły trzeba zamawiać i czekać na nie około miesiąca. Pozostają części z demobilu.
Sprawdzę to ale wiem z doświadczenia że to na nic. Mam nową chłodnice robioną na zamówienie cała z aluminium bez plastików za grubą kasę i w niej nie ma nic do czego można by się przyczepić. Ale blok oczywiście przepłucze. dla świętego spokoju.
W patrolu jest tak że albo uszczelka albo głowica nigdy się jeszcze nie zdarzyło aby jakieś kanały były zasyfione ale sprawdzę to przy okazji.
Niestety koszty naprawy przewyższają tutaj kupno silnika.Za naprawę tu na IS. muszę położyć jakieś 400 do 600 tyś ISK a silnik kupiłem za 40 tyś wraz ze skrzynią biegów i osprzętem.