Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Volkswagen Polo Highline DSG 7-Gang
»
Praca skrzyni DSG
Wpis w blogu auta
Volkswagen Polo
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy


PS. Ty juz sprawdzales polowke ile leci ? :D
Na liczniku mam okolo 1200 km, auto nie jest zbyt intensywnie jezdzone. Ja sam przejechalem nim pierwsze 500 i od tej pory do niego nie wsiadalem. Plusy i minusy po tych 500 km opisalem w innym wpisie Dzienniku pokladowym. Skrzynia przelacza biegi bardzo szybko, raz czy dwa mialem wrazenie ze "szarpie" ale powtorzyc tego nie bylem w stanie wiec raczej nie ma problemu. Co do szybkosci decyzji skrzyni, wszystkie automaty maja te wade ze nie zawsze wiedza co chce zrobic. Czasem wiec redukuja z 4 na 3 bieg a sekunde pozniej znow redukuja na 2 bieg bo widza ze oczekuje wiecej. Przy 7 biegach i mocniejszym silniku to nie powinno wystepowac czesto. Nie wiazal bym decyzyjnosci skrzyni z tym czy sie jedzie na wprost czy sie skreca.
Ale nie odpowiedziales mi na reszte moich pytan
a tak ogolnie....wiele rzeczy mysli za nas, ja zdazylem sie przyzwyczaic.
jak zonie kluczyki zabiore, zrobie ponowny test wg instrukcji. Najlepiej chyba w nocy aby wyraznie bylo wszystkie liczby na kompie widac.
1. Wciśniecie gazu
2. W konsekwencji - redukcja biegu przez skrzynie
3. Odpuszczenie gazu na ok 1 sekundę
4. Ponowne gwałtowne wciśnięcie gazu
(większość automatów w takiej sytuacji ma duże problemy a DSG podobno nie
lub
1. hamowanie silnikiem
2. wciśnięcie gazu
3. ponowne hamowanie
Pozdrawiam i gratuluję zakupu