Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Volkswagen Polo Highline DSG 7-Gang
»
Praca skrzyni DSG
Wpis w blogu auta
Volkswagen Polo
Najnowsze blogi
Dodano: 6 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
45
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

PS. Ty juz sprawdzales polowke ile leci ? :D
Na liczniku mam okolo 1200 km, auto nie jest zbyt intensywnie jezdzone. Ja sam przejechalem nim pierwsze 500 i od tej pory do niego nie wsiadalem. Plusy i minusy po tych 500 km opisalem w innym wpisie Dzienniku pokladowym. Skrzynia przelacza biegi bardzo szybko, raz czy dwa mialem wrazenie ze "szarpie" ale powtorzyc tego nie bylem w stanie wiec raczej nie ma problemu. Co do szybkosci decyzji skrzyni, wszystkie automaty maja te wade ze nie zawsze wiedza co chce zrobic. Czasem wiec redukuja z 4 na 3 bieg a sekunde pozniej znow redukuja na 2 bieg bo widza ze oczekuje wiecej. Przy 7 biegach i mocniejszym silniku to nie powinno wystepowac czesto. Nie wiazal bym decyzyjnosci skrzyni z tym czy sie jedzie na wprost czy sie skreca.
Ale nie odpowiedziales mi na reszte moich pytan
a tak ogolnie....wiele rzeczy mysli za nas, ja zdazylem sie przyzwyczaic.
jak zonie kluczyki zabiore, zrobie ponowny test wg instrukcji. Najlepiej chyba w nocy aby wyraznie bylo wszystkie liczby na kompie widac.
1. Wciśniecie gazu
2. W konsekwencji - redukcja biegu przez skrzynie
3. Odpuszczenie gazu na ok 1 sekundę
4. Ponowne gwałtowne wciśnięcie gazu
(większość automatów w takiej sytuacji ma duże problemy a DSG podobno nie
lub
1. hamowanie silnikiem
2. wciśnięcie gazu
3. ponowne hamowanie
Pozdrawiam i gratuluję zakupu