Wpis w blogu auta
Ford S-Max
Dodano: 3 lata temu
Blog odwiedzono 1435 razy
Data wydarzenia: 26.02.2021
Powrót Forda
Kategoria: awaria
No to zaczynamy
Jak wiecie w poprzednich wpisów ford się rozleciał a tak konkretnie to silnik pękł wał między 2 a 3 cylindrem . Po wstępnych oględzinach i rozmowach z bratem po powrocie ze świąt uzgodniliśmy że oddaje auto do polskiego serwisu . Ford w Niemczech dał rabat ale i tak taniej było to zrobić w Polsce . Była też opcja kupienia silnika i wspólne go przełożenie u brata w warsztacie ale dopiero w święta Wielkanocne dopiero bo codzienne warsztat musi pracować na dwa podnośniki a z wyminą by zeszło kilka dni także lipa . Silnik w Polsce znalazłem z 8.700 plus transport do Niemiec to razem 10.000
Serwis za sam blok powiedział mi 11 tys plus wszystko co będzie konieczne do wymiany i udzielenia gwarancji i na to poszedłem . Gwarancję dostałem na 2 lata auto po 1400 klinometrach spisywało się poprawnie z tym że to już całkiem inne auto . Silnik chodzi dużo ciszej spalanie na trasie 5.8 litra z prędkością 120km/h
na dotarciu , wszystko nowe oprócz zewnętrznych gadżetów które były przełożone z mojego starego silnika . Także tak to się ma a kwota zamknęła się w 21.600 czy dużo czy mało na niemieckie warunku to bardzo mało także się cieszę ze nie musiałem tego tu robić w niemieckich serwisach
Poniżej kilka fotek
Na ewentualne pytania odpowiem we wpisach jeżeli takowe będą ?
Pozdrawiam i nie polecam się serwisowi choć z ich roboty jestem bardzo zadowolony oprócz faktury
Ostatnia aktualizacja: 26.02.2021 19:23:19
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
9
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
33
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Rzeczywiście nie zauważyłem
Alec cieszmy się, ze Ford już jeździ. Szerokości!
Jak na kampera, też nie zastanawiałbym się
Kwota nieco astronomiczna się wydaje...
Przykre, że spotkała Cię tak paskudna awaria, zwłaszcza przy Twoim poziomie dbania.
Szerokości życzę.
Wszyscy korzystają ja tez spróbuje niebawem
Tylko muszę obecne auto sprzedać
Ja dobrze widzę, że w tym bloku nie ma tulejek i każda głębsza rysa np. od pękniętego pierścienia wiąże się z wymianą całego o ile nie łapie się pod lekki szlif?
Trochę się nie znam ale wg mnie tuleje znacznie obniżyłyby koszty takich napraw i produkcji samego bloku, bo nie musiałby aż tak idealnie wymiarów trzymać, bo tuleja by je miała i jest łatwiejsza w obróbce. Źle myślę?
Drogo to zależy z jakiego punktu kto patrzy
Koszty z górnej półki... I Marcin ma raczej rację - teraz to już chyba będziesz nim jeździł do końca