Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 671 razy
Data wydarzenia: 09.08.2013
Po fali upałów
Kategoria: inne
Moje stuki trzaski mogą pochodzić z zaworu turbiny, poczekamy pojeździmy. W upały lipcowe i sierpniowe bardzo byłem zadowolony z klimy, rozpalony samochód ładnie schładzała w kilka minut i jest skuteczna. Spalanie przy spokojnej jeździe około 5l. W sprawie trzeszczenia i chrzęstu przy przyspieszaniu byłem znów dwa razy w ASO, Panowie chyba idą złą drogą podejrzewając zawieszenie, ja uważam, że to coś w sterowaniu silnika. Nie znaleźli, usterka dalej występuje, jakby się potęgując.
Ostatnia aktualizacja: 31.08.2013 22:45:48
Najnowsze blogi
Dodano: 11 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
56
komentarzy
Dodano: 28 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 1 miesiąc temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

U mnie łożysko (pp) wytrzymało 60 tys., rozrząd (łańcuchowy), nieco mniej, sprzęgło 45 tys. km. tarcze tylne poddadzą się przy jakiś 70 tys.