Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Peugeot Partner 1,6 HDI 90 KM » płakać mi się chce....







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Peugeot Partner
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 4086 razy
Data wydarzenia: 09.07.2013
płakać mi się chce....
Kategoria: inne
No niestety, ale partnerek sypie się dalej.... :(
Po ostatnich dużych naprawach (2640 zł) i kupnie nowych oponek (672 zł - bo stare się okazało że są za bardzo zgremniałe) miałem cichą nadzieję, że się to wszystko ustatkuje i że uda się chociaż z pół roku bez awarii. Okazuje się jednak że nawet miesiąc nie minął i skrzynia biegów się sypie i zawór EGR jest do wymiany. Co robić... naprawiać? co jeszcze się może wysypać...
W skrzyni wg opinii mechaników (x2) wysypał się synchronizator, a czyszczenie zaworu EGR nic nie dało. Ciężko się jeździ bez 2 biegu... z 1 od razu na 3 bieg no albo dentysta przy wrzucaniu 2-ki...
a miało być tak pięknie... :(
Dodano: 10 lat temu
no i Partner naprawiony...
Koszty straszne - 2785 zł.
Teraz pozostało mi tylko bardzo delikatnie jeździć i się modlić aby zła passa została już zakończona.
Dodano: 10 lat temu
Do blondyn83_: A to jak znałeś auto to OK. W takim razie piłowany był pewnie na potęgę przez użytkownika. Pół biedy jak jeździ autem jeden użytkownik bo odpowiada za auto i dba. Gorzej jak było ich kilku, wtedy nikt nie ma skrupułów i auto zużywa się 4x szybciej.
Dodano: 10 lat temu
Do autre2003: dzięki kolego, Chyba coś w tym jest że nie ciekawy egzemplarz. Tak jak już wcześniej napisałem o auto firma dbała, był cały czas na regularnych przeglądach w ASO. Wygląda na to że po prostu mam takie szczęście. Sprzedałem Lagunkę z 95 r bo wydawało mi się że za dużo i zbyt często wydaje pieniądze na naprawę, a teraz może naprawy są trochę rzadziej, ale ile kosztują... Jeszcze jakbym te autko kupił za gotówkę, to aż tak by mnie to nie bolało, ale nie dość że trzeba robić drogie naprawy to jeszcze rate płacić... :(
Dodano: 10 lat temu
Do MarcinGP: Przebieg jest pewny. Do 260 tyś, km był regularnie serwisowany w ASO - pewny tego jestem bo kupiłem go z firmy w której pracuje i mam cały komplet wypisów z ASO.
Dodano: 10 lat temu
Do david2: wymieniona została belka z tylnego zawieszenia (oczywiście na regenerowaną) i była wymieniona (również na regenerowaną) przekładnia układu wspomagania, Do tego doszło jeszcze szczęki tył i amortyzatory tył.
Dodano: 10 lat temu
Do blondyn83_: Chyba powinieneś przebieg przez dwa pomnożyć. Ewentualnie przez trzy lub cztery to będziesz wiedział dlaczego się tak dzieje. Szczerze współczuję. Masz teraz zagwostkę. Niestety tego co w niego włożysz nigdy już nie odzyskasz.
Dodano: 10 lat temu
Szczerze współczuje, Chyba trafiłeś na nienajlepszy egzemplarz :(
Powodzenia i życzę byś w końcu przestał mieć z nim problemy.
Dodano: 10 lat temu
Do maniax86: Zapewne kupiliście ja jako nowe, może macie jakiś system motywacyjny dla pracowników by nie katowali tych aut, może firma o nie dba i regularnie serwisuje (nawet jeśli poza ASO)
Ja miałem dwa służbowe partnery, jeden w dokładnie tej wersji co ma kolega tylko z 2004r i w wersji Husky z kratką.
Przejechałem nim 160 tys. i nie było z autem żadnych problemów. Tankować nam jednak wolno było tylko na Orlenie i co rzadkość we flotach Verve.
Auto było regularnie serwisowane, jeździło głównie trasy, wymiany elementów eksploatacyjnych były wykonywane zawsze przed czasem a nie po.
Kupując używane, nigdy nie wiemy jak było użytkowane wcześniej.
Partner to samochód często dość mocno eksploatowany i jeśli poprzedni właściciel o niego nie dbał, tylko kupił go z założeniem wyciśnięcia jak najwięcej i sprzedania dalej, trudno się dziwić że się sypie.
Tak przynajmniej ja to widzę.
Dodano: 10 lat temu
U mnie w pracy w Ochronie jeżdżą Peugeotem Partnerem i nawet co 2-4 tyg. był w naprawie a później silnik padł
całkowicie i nic nie dało naprawić więc auto poszło na złom z przebiegiem około 293 kkm. a woził 7-9 osób 80km dziennie
Dodano: 10 lat temu
dziwne.... w robocie używamy citroenów berlingo (bliźniaki peugeota partnera jak mi się zdaje) i silnik 1.6 HDI określiłbym jako nie do zajechania.... i co więcej odsprzedajemy je z przebiegami po 400 tys km w pełni sprawne...
Dodano: 10 lat temu
Peugeot Partner...:) Mam wielką przyjemność jeździć takim w pracy i uwierz mi, że raz w miesiącu ten samochód bywa w serwisie. Wymienili w nim już tyle części, że za ich równowartość spokojnie można kupić nowy samochód.:)
U nas też padł synchronizator, ale już nikt nie podejmuje się naprawy tego.;)
Dodano: 10 lat temu
Do giernal: Pytanie czy warto ?
Sam napisałeś, że autko już swoje przejechało.
Może stać się dużo, wtryski, turbo o ile nie były wcześniej robione :(
Dodano: 10 lat temu
kiedyś tez się łudziłem iż naprawy się skończą niestety myliłem się.(IBIZA) Jak już mechanika była cala zrobiona przyszedł czas na elektrykę itd skończyło się jak sprzedałem autko pomimo włożenia kupy kasy i czasu miałem dość POWODZENIA
Dodano: 10 lat temu
Auto już swoje przejechało, więc ma prawo niedomagać. Zainwestuj w nie jeszcze trochę, a pewnie kiedyś się za to odwdzięczy. ;)
Dodano: 10 lat temu
Zawór lepiej wymienić, czyszczenie nie pomaga na długo
Dodano: 10 lat temu
tyle władowałeś to rób dalej. Bo teraz tylko stracisz jak sprzedasz. Może się uspokoi w końcu :)
Dodano: 10 lat temu
Nie strasz bo sprzedam mojego. Co w nim wymieniałeś na 2640 zł? U mnie zauważyłem że po jeździe ok 3km z górki czyli na biegu bez gazu ( styl Eko ;)) po dojeździe do świateł spadają na chwilę tj, 2 sekundy obroty silnika na ok 500 - zawór EGR?
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
9 komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
19 komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
6 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl