Wpis w blogu auta
Mazda 626
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 711 razy
Data wydarzenia: 13.04.2014
Pierwszy sezonowy zakup
Kategoria: inne
Cel osiągnięty bo chciałem żeby felgi delikatnie wystawały poza obrys, nie spodziewałem się jednak że kupię 8j (w ogłoszeniu było 7j) ale po wstępnej przymiarce postanowiłem, że kupuję. Ze względu na szerokość felgi niestety konieczne będzie kupno twardszych amorków gdyż niestety na chopkach opona dobija do błotnika gdyż autko siedzi na springach -40. Drugą opcją jest wymiana opon na węższe żeby zrobić naciąg, co nie wchodzi w rachubę bo te co są mają ok 6-7mm a trzecią opcją zrobienie negatywu ale to też nie wyglądałoby za dobrze. Zapewne więc w aucie już niedługo pojawią się b6 aby usztywnić zawieszenie.
Ostatnia aktualizacja: 13.04.2014 11:14:46
Najnowsze blogi
Dodano: 6 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
15
komentarzy
Dodano: 8 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17
komentarzy
Dodano: 10 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Do Bonkalski: W BMW e30 miałem pełną regulację tutaj się okazało, że niestety nie ma. Gościu, który się tym zajmuje powiedział, że może rozwiercić dziurę amorka tak żeby regulować całą lagę jednak ciężko będzie uzyskać całkowite schowanie opony w błotnik.
Do girnal: Kontynuując wypowiedź, będę robił błotniki i wymieniał progi, ogólnie cała Mazda idzie do kompletnej rozbiórki. Będę starał się wyplenić rudego co proste nie będzie i wygłuszyć cały samochód bo głośniej w nim niż w BMW a auto znacznie cichsze. Co do błotników to skoro je będę robił to myślałem o wyciągnięciu ich trochę, na tyle żeby przy negatywie jednak opona się schowała. No ale pożyjemy, zobaczymy.
Według mnie na polskie dziury 45 to minimum które daje spokojna głowę.
Felgi ładne, ciekawe ile sobie liczą za renowację kompletu