Wpis w blogu auta
Opel Zafira
Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 4808 razy
Data wydarzenia: 03.01.2011
Pierwszy poważny problem
Kategoria: inne
Dzisiaj rano otrzymałem telefon od mechanika że płyn wycieka z przekładni kierowniczej (maglownica) i co gorsze z takiego miejsca że nie da się go uszczelnić. Na dodatek ciężko dostać jest taką maglownicę w normalnym sklepie z częściami. Próbowałem ustalić numer części ale nie jest to takie łatwe jak przypuszczałem.
Szukając nowej przekładni znalazłem warsztat regenerujący stare i się zastanawiam czy opłaca się kupić nową skoro przymierzam się do spieniężenia Zafiry.
Nowa kosztuję ok, 1200 - 1400zł identyczna jak moja
regeneracja od 300 - 650zł
Czekam na jakieś podpowiedzi co z tym fantem zrobić wymieniać czy regenerować?
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Jedynie Passata trzymałem tak długo bo miałem spore wydatki w trakcie użytkowania: ocieplenie aktualnego domu, grunty pod nowy i letniskowy, nowa instalacja CO2
Osobiście też myślę nad regenerowaną. Mam zamiar sprzedać Zafirę ale nie wiem jeszcze czy starczy mi kasy na nową furę + wybudowanie domu. To jest temat do przemyślenia.
Jeżeli 40kkm wytrzymuję regenerowana to chyba oddam swoją do naprawy.