Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Volkswagen Passat tasak » pierwsza zmiana







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Volkswagen Passat
  • przebieg 179 000 km
  • rocznik 2002
  • silnik 1.9 TDI
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 908 razy
Data wydarzenia: 30.05.2013
pierwsza zmiana
Kategoria: zmiany w aucie
jako pierwsze na odstrzał lecą sprężyny. już się rozglądam za takimi, które są z niższej półki cenowej ale nie jakościowej. na pewno wstawię je z przodu a czy z tyłu? to akurat wielka nie wiadoma bo zdarza mi się zebrać parę osób z bagażami i wtedy może obniżony tył nie być rozsądny. oczywiście wszystko wyjdzie w trakcie :) oczywiście o ile nie sprzedam go w ciągu najbliższych dwóch-trzech tygodni.
Dodano: 11 lat temu
Do panass: no wtedy to była by rozpacz dla portfela ;(
Dodano: 11 lat temu
Do ANNA83: można przykleić czarna cyferkę np u mnie 6 na 5 i mam do konca czerwca i juz jest calkiem calkiem. ogólnie policja nie zatrzymuje czesto "innych" blach bo pewnie nie chce sie zblaźnić. gorzej tylko jak cos sie stanie bo jak z naszej wini to dwa samochody do robienia na nasz koszt a jak ktos nas skasuje to i tak pewnie ani zlotowki nie dostaniemy.
Dodano: 11 lat temu
Jeszcze raz odwiedziłam twój profil i rzeczywiście tam jest na blachach-nie wiem czemu-ostatnio mi nie wszystkie zdjęcia wyświetliło i nie widziałam tej daty! Teraz to albo w ogóle nie wyjeżdżać albo trzeba liczyć na to, że nikt się nie dopatrzy, bo za blachy po terminie dowód rejestracyjny zabrać potrafią ;/ no ale u mnie w okolicy jeden chłopak jeździ na czerwonych już około roku i na razie nic mu nie zrobili :)
Dodano: 11 lat temu
Do ANNA83: blachy? hmmm do zeszłego wtorku :) wiedząc że nie bede mial teraz czasu na rejestracje postanowilem sprobowac go sprzedac a jak nie sprzedam to dopiero biore sie za rejestracje ;)
ważność blach zjazdowych (zólte 5 dni, czerwone misiac) masz podana w cyferkach na tym kolorowym polu. u mne to 28.05.2013
Dodano: 11 lat temu
Do panass: Farciarz -ech u mnie nawet widoków nie ma jak na razie na lepsze nawierzchnie!
Czas na rejestrację-do do kiedy masz ważne "blachy"?
Dodano: 11 lat temu
Do ANNA83: wiem wiem, na razie tylko szukam i czytam jakie wybrać a dokonam zakupu dopiero w momencie podjęcia decyzji ze koniec próby sprzedania i czas na rejestracje. na szczęście wszystkie drogi w mojej okolicy po których się poruszam i trasy które robię mają już w miarę nowe dywaniki więc tragedii nie będzie :)
Dodano: 11 lat temu
Może poczekaj z tymi sprężynami-jak nie sprzedasz to wtedy,zawsze kasa w kieszonce zostanie i kupujący mniej oporny-bo różnie do tej kwestii mogą podchodzić, zwłaszcza, że Passat ma te "słynne" aluminiowe zawieszenie! Oczywiście decyzja i tak należy do ciebie!
Dodano: 11 lat temu
Do autre2003: u mnie na razie jest ok, w porównaniu do innych passatów na prawdę tył względem przodu wygląda dobrze ale mimo wszystko chce go troszkę obniżyć, nie dużo. jak wyjdzie kiepsko to założę oryginały najwyżej. czas pokaże ;)
Dodano: 11 lat temu
Do panass: ja też wole jak przód jest minimalnie niższy niż tył, ale w większości aut tak jest fabrycznie.
Może u Ciebie siadły nieco tylne sprężyny i rozwiązaniem byłaby wymiana na nowe. Jeśli czasem obciążasz dość mocno tył, możesz wymienić na twardsze. Innym rozwiązaniem jest regeneracja, wtedy tez istnieje możliwość utwardzenia tyłu.
Mnie bardzo podoba się zawieszenie w Citroenie C5, tylko z mojego punktu widzenia to za duży samochód, ale gdyby w kompakcie było takie zawieszenie w jakimś sensownym aucie to by był dla mnie duży plus. Ja też dość mocno obciążam auto czasem nawet ponad 500 kg, więc coś o tym wiem jak to jest jak tył za bardzo usiądzie ;).
Dodano: 11 lat temu
Do autre2003: felgi nie mam zamiaru zmieniać, a jak już to na inna ale nie większą. mam świadomość z tego jakie jest w nim zawieszenie, w audi było mniej więcej to samo. a co do jazdy na nierównej nawierzchni to owszem, dużo lepiej prowadzi się na "miekkim" zawieszeniu. ja to robie ze względu na wygląd tylko i wyłącznie. po prostu ochydnie dla mnie wygląda jak przód jest wyżej niż tył. ja wole jak jest minimalnie niższy od tyłu. a jak jeszcze dojdzie parę bagaży to już wogole tragicznie jak dla mnie a nie oszukujmy się, jak się ma samochód tak duży i wygodny to nie sposób nie wykorzystać go w wakacje i dłuższe weekendy.
Dodano: 11 lat temu
Do MAT86: Widziałem na żywo ;)
Zresztą kiedyś miałem okazje chwilę pojeździć takim lankiem 1.6 obniżonym przez dealera Daewoo, fakt iż to było prawie nowe auto, ale prowadził się dobrze.
Natomiast w Rio to nie bardzo, bo nawet zmniejszenie profilu opon czy zwiększenie średnicy felg, powoduje problemy z przyczepnością na nierównej nawierzchni, auto uskakuje w zakrętach, ma też problemy z hamowaniem, ABS załącza się nawet na suchym.
Dodano: 11 lat temu
Do MAT86: Łee tam
Dodano: 11 lat temu
Do autre2003: u mnie to jeszcze lajcik jest . Zerknij na aWc w autach daewoo na dwa łódzkie lanosy jak są zglebione [kac]
Dodano: 11 lat temu
Do Nikname: popieram [up]. Jak robić to komplet [skromny]
Dodano: 11 lat temu
Do autre2003: dlatego ja u siebie w mieście jeżdżę według przepisów - i tuleje z przodu mam poliuretany od strongflexa, a one już do najtańszych nie należą [hmm], ale przynajmniej wytrzymują 3razy dłużej niż oryginał.
Dodano: 11 lat temu
Do MAT86: Nie w każdym aucie to tak działa, gdybym ja u siebie posadził na glebie Rio i/lub walnął fele 16", to raczej trudno byłoby mówić o przyjemności z jazdy po łódzkich ulicach.
Raczej byłaby to katorga ;)
Dodano: 11 lat temu
jak obniżać to już i przód i tył, dla mnie wiocha takie z przodu tak, z tyłu nie.... ale co kto lubi
Dodano: 11 lat temu
Do panass: Tylko weź pod uwagę aluminiowe zawieszenie wielowahaczowe w passku, które nawet w ori tak sobie znosi polskie drogi. Jak go obniżysz i dasz jeszcze większą fele to nie zdziw się jak będziesz je musiał co chwilę naprawiać, a to nie jest najtańsza zabawa.
Rozumiem Mata, nuba jest miękka, ma odporne i tanie w naprawach zawieszenie, ale w przypadku paska nie wiem czy to najlepszy pomysł, tym bardziej, że pasek sie przecież całkiem nieźle prowadzi, a królem ciasnych serpentyn i tak nie będzie ze względu na gabaryty i masę.
Dodano: 11 lat temu
Do sajeks: ale za to zwiększy się przyjemność z prowadzenia auta ;)
Dodano: 11 lat temu
Do panass: To jak chcesz to obniżaj. Tylko nieco komfort podrózowania może Ci się obniżyć.
Dodano: 11 lat temu
Do sajeks: ja rownież wole klasycznie i minimalnie, w oryginale ale z klasa jednak 4 cm nie wplywa w znaczacy sposob na to. jestem przeciwny robienia z samochodu statko kosmicznego skladajacego sie z tony szpachli i zywicy. ale z drugiej strony szeroko i nisko, tak mowi pismo ;) jednakze tak jak mowie, w oryginalnych zderzakach itd.
Dodano: 11 lat temu
Do panass: Ja tam wolę po oryginale.
Dodano: 11 lat temu
dopoki nie zakończe zmagan na uczelni nic nie bede robil, jeżeli w tym czasie nie sprzedam to juz go zostawiam sobie i nie sprzedaje.
Dodano: 11 lat temu
Jak sprzedajesz to jest sens[niewiem]
Dodano: 11 lat temu
Do panass: obniżaj obniżaj [up]. Delikatna glebunia do 4cm wystarczy aby prowadzenie i sztywność auta poprawily się o wiele % ;)
Dodano: 11 lat temu
Do sajeks: dlaczego? duzo ladniej jak dla mnie wyglada tylko trzeba ostrozniej jezdzic. nie mowie o zglebieniu go tylko obnizeniu o ok. 4-5 cm
Dodano: 11 lat temu
Właściwie to nie jest rozsądne obniżanie zwykłego auta.
Najnowsze blogi
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
31 komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez jaremo
Zaszalałem i w listopadzie założyłem folie ppf na całe auto, minęło pół roku i autko wygląda jak nowe, sami oceńcie. Dodam że jest na kołach i felgach zimowych.
10 komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez darek-k
zdarzenie z dnia 8.05.2024 miejscowość Zawiercie ul.. ford jadąc nie zauważył stojących zaparkowanych samochodów, w skutek czego uderzył w tył citroen c5 a citroen siłą domina uderzył ...
11 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl