Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Daewoo Tico Tikuś » Pierwsza z wymaganych napraw przed przeglądem technicznym







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Daewoo Tico
  • przebieg 105 990 km
  • rocznik 2000
  • kupione używane w 2009
  • silnik 0.8
Dodano: 16 lat temu
Blog odwiedzono 4019 razy
Data wydarzenia: 19.01.2010
Pierwsza z wymaganych napraw przed przeglądem technicznym
Kategoria: inne
Po wizycie na stacji kontroli pojazdów opisanej w dzienniku pokładowym:
http://www.autocentrum.pl/831-dziennik_pokladowy_daewoo_tico-3261.html
postanowiłem jednak zainwestować w Tico i oddać go w pierwszej kolejności na naprawę tylnego lewego hamulca oraz na wymianę obudowy gniazda (element przy lewarku zmiany biegów) ponieważ lewarek bardzo hałasował i aby było ciszej trzeba było go trzymać. Naprawa hamulca polegała na wyczyszczeniu bębna, szczęk oraz wymianie cylinderka który uniemożliwiał odpowietrzenie układu a także był przyczyną braku hamulca roboczego. Koszt usługi (części i robocizna) 180 zł.
Ostatnia aktualizacja: 27.01.2010 18:17:09
Dodano: 15 lat temu
Moje 3 słowa co do układu hamulcowego w Tico, a zrobiłem nim troszkę, niestety ocena 3-. I to za "jakość inżynieryjną". Nie ma możliwości nie wymieniać detali tego układu przez czas dłuższy jak 2 lata. Zawsze jakiś drobiazg. W żadnym innym samochodzie się z tym nie spotkałem, może z wyjątkiem mojego pierwszego "malucha". Ale życzę nieawaryjności :)
Dodano: 15 lat temu
Do sitnikl: Jeździłem długo za zapowietrzonym tyłem, hamował więc nie było źle, ale po wymianie płynu i odpowietrzeniu zupełnie inaczej autko hamuje i już nie muszę 2 razy wciskać pedału hamulca jak to było przed naprawą.
Dodano: 16 lat temu
Ja też mam zawsze problem z całkowitym odpowietrzeniem układu, muszę kilka razy poprawiać, żeby pedał się przestał zapadać. Może ten płyn faktycznie jest problemem.
Dodano: 16 lat temu
Do sitnikl: Z tego co widziałem przewód został stary, a wymiana przeprowadzana była u mechanika więc trudno powiedzieć jakie miał problemy. Ponoć miał problem z odpowietrzeniem układu i pompa "dziwnie" zaczęła pracować winny był płyn DOT3 więc zalecił stosowanie płynu DOT4
Dodano: 16 lat temu
Cześć, Ja tez miałem przejścia z bębnowymi hamulcami. Za każdym razem cylinderek gubił płyn i trzeba było go wymieniać. Przy okazji zawsze zmuszony byłem dawać nowy przewód miedziany, bo nie było możliwości, żeby wykręcić go jednocześnie nie niszcząc (ta końcówka z gwintem obracała się razem z całym przewodem). Ciekawi mnie czy też miałeś taki problem.
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
5 komentarzy
Dodano: 19 dni temu, przez darek-k
Od początku stuki zaczęły się 2 listopada 2025 doradców na FB i lokalnych co nie miara podejrzenia padały że to panewki lub -- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony -- wtryski ...
3 komentarze
Dodano: 20 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl