Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Daewoo Tico Tikuś
»
Pierwsza z wymaganych napraw przed przeglądem technicznym
Wpis w blogu auta
Daewoo Tico
Dodano: 16 lat temu
Blog odwiedzono 4019 razy
Data wydarzenia: 19.01.2010
Pierwsza z wymaganych napraw przed przeglądem technicznym
Kategoria: inne
http://www.autocentrum.pl/831-dziennik_pokladowy_daewoo_tico-3261.html
postanowiłem jednak zainwestować w Tico i oddać go w pierwszej kolejności na naprawę tylnego lewego hamulca oraz na wymianę obudowy gniazda (element przy lewarku zmiany biegów) ponieważ lewarek bardzo hałasował i aby było ciszej trzeba było go trzymać. Naprawa hamulca polegała na wyczyszczeniu bębna, szczęk oraz wymianie cylinderka który uniemożliwiał odpowietrzenie układu a także był przyczyną braku hamulca roboczego. Koszt usługi (części i robocizna) 180 zł.
Ostatnia aktualizacja: 27.01.2010 18:17:09
anasos
Dodano: 15 lat temu
Moje 3 słowa co do układu hamulcowego w Tico, a zrobiłem nim troszkę, niestety ocena 3-. I to za "jakość inżynieryjną". Nie ma możliwości nie wymieniać detali tego układu przez czas dłuższy jak 2 lata. Zawsze jakiś drobiazg. W żadnym innym samochodzie się z tym nie spotkałem, może z wyjątkiem mojego pierwszego "malucha". Ale życzę nieawaryjności
zebra1000
Dodano: 15 lat temu
Do sitnikl: Jeździłem długo za zapowietrzonym tyłem, hamował więc nie było źle, ale po wymianie płynu i odpowietrzeniu zupełnie inaczej autko hamuje i już nie muszę 2 razy wciskać pedału hamulca jak to było przed naprawą.
sitnikl
Dodano: 16 lat temu
Ja też mam zawsze problem z całkowitym odpowietrzeniem układu, muszę kilka razy poprawiać, żeby pedał się przestał zapadać. Może ten płyn faktycznie jest problemem.
zebra1000
Dodano: 16 lat temu
Do sitnikl: Z tego co widziałem przewód został stary, a wymiana przeprowadzana była u mechanika więc trudno powiedzieć jakie miał problemy. Ponoć miał problem z odpowietrzeniem układu i pompa "dziwnie" zaczęła pracować winny był płyn DOT3 więc zalecił stosowanie płynu DOT4
sitnikl
Dodano: 16 lat temu
Cześć, Ja tez miałem przejścia z bębnowymi hamulcami. Za każdym razem cylinderek gubił płyn i trzeba było go wymieniać. Przy okazji zawsze zmuszony byłem dawać nowy przewód miedziany, bo nie było możliwości, żeby wykręcić go jednocześnie nie niszcząc (ta końcówka z gwintem obracała się razem z całym przewodem). Ciekawi mnie czy też miałeś taki problem.
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
5
komentarzy
Dodano: 19 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 20 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
