Wpis w blogu auta
Ford Focus
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 7531 razy
Data wydarzenia: 02.09.2014
Pierwsza usterka - ESP
Kategoria: awaria
Zapaliła się kontrolka ESP - w komputerze pokładowym opcja ESP jest wyłączona, a przy próbie jej włączenia po sekundzie wyłącza się ponownie (kontrolka nie gaśnie nawet na moment).
Przeskanowałem sobie auto Androidowym Torque i programem FORScan - oba wskazują zapisany błąd o symbolu C1288
Auto pracuje normalnie po za tym, że nie działa kontrola trakcji i zapewne ESP (tego drugiego nie bardzo mam jak przetestować
ABS też jest OK
Będzie trzeba odwiedzić jakiegoś elektromechanika, aby ogarnął temat...
Ostatnia aktualizacja: 05.09.2014 20:22:49
Najnowsze blogi
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

"Dlaczego tak dużo? Odpowiedzią na to pytanie jest koszt baterii. Jak podaje Wall Street Journal, zestaw używany w Focusie kosztuje 12-15 tys. dolarów." (źródło:http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Ile-kosztuja-baterie-do-elektrycznych-samochodow,wid,14421662,wiadomosc.html?ticaid=11364f"
Ceny akumulatorów do hybryd są znacznie niższe, bo w hybrydzie akumulator ma znacznie mniejsze znaczenie.
W dodatku hybryda jest wstanie jeździć nawet przy dość mocno zużytym akumulatorze, którego pojemność znacznie się zmniejszyła w stosunku do pojemności pierwotnej.
A elektryk już nie.
Jak znajdę ten artykuł to Ci podeślę.
Dziennikarze dzwonili ile kosztuje zestaw akumulatorów do auta, które obecnie można kupić w promocji jako 2 letnie (ale salonowe) za 70 tys. I okazało się, że akumulatory kosztują 90 tys.
Kupujesz np. dwuletniego elektryka w promocji jako nówkę z salonu o 30 % taniej czyli powiedzmy za 70 tys., ale wiadomo baterie już nie te. Pojeździsz dwa, trzy lata to mogą całkiem paść.
A wymiana baterii to potem koszt 90 tys.
Niezłe co
I w ten sposób takie elektryk po 5 latach ląduje na złomie, wszystko w imię ekologii
Albo padł czujnik, albo połączenie zaśniedziało, albo masz jakąś nieszczelność.
mój błąd
no w ASO to ceny chyba wszystkiego mają ciekawe
Wszelkie informacje w Internecie wskazują, że właśnie tą pompkę będzie trzeba wymienić.. koszt spory, oby jednak coś drobnego/tańszego było... cokolwiek by to nie było wypada naprawić, tylko jeszcze nie wiem kiedy....
Obby to tylko kabelki