Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta » Panowie pomóżcie w diagnozie .Po odpaleniu obroty jałowe .







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1041 razy
Data wydarzenia: 31.03.2012
Panowie pomóżcie w diagnozie .Po odpaleniu obroty jałowe .
Kategoria: obserwacja
Witam chyba mam problem ...
Po odpaleniu obojetnie czy to temperatura ujemna czy dodatnia , obroty są na poziomie około 600-700 obrotów falują , zauważyłem na filmikach niektórych użytkowników że po odpaleniu samochodu w temperaturz niskiej , mają obroty około 1000 (pewnie to automatyczne ssanie)
U mnie tego nie ma ?
Po odpaleniu obroty wachają się zawsze między 500-700 , .Trwa to dosłownie do 2 minut . Potem silnik mruczy jak złoto , a obroty nie drgają na poziomie około 700 obrotów na minutę .

Dzięki za wszystkie podpowiedzi co to moze być .

Szerokości....
Dodano: 12 lat temu
Do psz3mo: ...szukałem temtu ssania na różnych forach i zdania są podzielone , co do filmów to jestem pewny chyba że ktoś w opisie dał 320d a była to benzyna ;) , dzieki za podpowiedź spróbuję sie więcej dowiedzieć o tym "ssaniu" no i podjadę jutro podpiąć pod kompa Betke , zobaczymy czy coś wykarze , KURCOK mi podpowiedział żebym poszukał programu i wrzucił na kompa , kupił kabel i sam diagnozował itd , więc teraz jestem w trakcie poznawania tematu , jaki program i skąd i jaki kabel :) , mam nadzieje że uda mi się wszystko zrozumieć , bo na razie nie kumam żargonu :) typu (inpa,ncs,winkfp) itd :P jeszcze raz dzięki ....szerokości
Dodano: 12 lat temu
"...na filmikach niektórych użytkowników że po odpaleniu samochodu w temperaturz niskiej , mają obroty około 1000"
Czy aby na pewno oglądałeś filmiki diesli? Ja mam 11 letnie 1.9 dti, obroty na biegu jałowym między 600-650 (niskie, ale nie gaśnie, nawet z klimą). W tzw międzyczasie walnął mi przepływomierz, zakładałem 3 różne i nie było różnicy w obrotach. Samochód był odpalany przy -20 i również nie zauważyłem, żeby obroty szły w górę, czy w dół. Ssanie się załączało na dłużej, ale odbijało się to raczej na wyższym spalaniu niż obrotach (również przez odpięty/niedziałający przepływomierz-wtedy ssanie działa cały czas). Mój tata jeździ xsarą 2.0 hdi i w tym przypadku temperatura też nie ma wpływu na obroty.
Co do falowania to został chyba komputer, bo przyczyn może być masa.
Dodano: 12 lat temu
Do maciek88: Konkretnie , dzieki za info :) Pzdr.
Dodano: 12 lat temu
Do kurcok: Dzięki Kolego :)
Dodano: 12 lat temu
Do maciek88: U mnie kiedys wariowały obroty i na ciepłym i na zimnym ,ale tylko jak kierownicą kręcilem do opru naprzykład ,albo przy dojerzdzaniu do skrzyrzowań jak sprzęgło wduszałem nagły spadek obrotów,potrafiła zgasnąć nawet[porzednia w benzynie]ale na zimno jak odpalałem to normalnie się trzymała.Okazało się że po przeczyszczeniu przepustnicy i regulacji gazu było już ok,fakt był taki że po świerzo załorzonej instalacjii tak się działo.
Dodano: 12 lat temu
Do bugipitbull: Na pewno kupisz na allegro.
masz tu linka tam jest temat jakie programy i też jest link do forum BMW zaloguj się a to chwila roboty i bedziesz na bierząco w tych tematach
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=65784&start=0
Pozdrawiam,chciałbym pomódz ale bmw jeszcze się niedorobiłem;)
Dodano: 12 lat temu
Do bugipitbull: w sprawie kabelka i programu pisz do kolegi "manieklublin" pisał kiedyś że kupił kabel i coś tam sam majstrował przy swojej e46, czy wcześniej e39. z pewnością Ci pomorze:)
Dodano: 12 lat temu
Do kurcok: może być przepływka, ale też niekoniecznie. u mnie caś czas wywalało błąd przepływki. nawet 2:) a na dodatek za niskie napięcie napięcie na przepływomierzu, lub nawet jego brak, ale żadnego falowania nie było, tylko delikatnie wyczuwalny ubytek mocy w pewnym zakresie obrotów. Po przeczyszczeniu przepływki specjalnym preparatem do tego wszystko wróciło do normy i żadnego błędu komp nie wywala.
Dodano: 12 lat temu
Do kurcok: Jest to do zrobinia :) , na allegro kupie taki kabel ( ma jakąś nazwę )? , a jeżeli chodzi o program jakaś nazwa jest Ci znana ??
Dodano: 12 lat temu
Do maciek88: Ja bym stawiał na przepływkę,ale to takie gdybanie tylko,tak jak mówisz kabelek sobie kupić i samemu takie rzeczy diagnozować
Dodano: 12 lat temu
przepustnica, egr, przepływomierz. jesli czyszczenie nie wystarczy wtedy na kompa. a najlepiej samemu kupić kabel, do tego oprogramowanie z neta i po pierwszym kasowaniu błędów kabelek się zwraca
Dodano: 12 lat temu
Komputer to raz a zanim to zrobisz sprawdź przepustnicę i ewentualnie jak nie koniecznie umyj ją i zobaczysz czy autko odzyska to czego mu brakuje :):):) a przyczyn może być kilka . Powodzenia
Dodano: 12 lat temu
Do bugipitbull: Podepnij pod komputer u znachora i Ci wykarze co już niechce gadać[błąd wyskoczy co sie zepsuło]
Dodano: 12 lat temu
Do kurcok: Słucham ?
Dodano: 12 lat temu
" alt=""/>
Najnowsze blogi
Dodano: 10 godzin temu, przez niki129
Nowy zakup docelowo ma zastąpić Audi A2. Bardzo przyzwoity stan, 2011r, 122tys.km. Zobaczymy jak się będzie spisywać.
3 komentarze
Dodano: 13 godzin temu, przez CeZaR83
Tak, proszę Państwa to juz stało sie faktem. Mazda juz sie grzeje w słońcu u dealera w Łodzi ;) Czas na rejestracje, dokumenty, montaż akcesoriów i zabezpieczenia antykorozyjnego ...
3 komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Takim to sposobem jeżdżę już DSem już dwa lata . Przez te dwa lata przejechałem nim 28 055km, czyli całkiem nieźle jak na mnie, gdzie 38% to jazda po mieście, przy średnio miesięcznym ...
12 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl