Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta
»
Panowie pomóżcie w diagnozie .Po odpaleniu obroty jałowe .
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 1134 razy
Data wydarzenia: 31.03.2012
Panowie pomóżcie w diagnozie .Po odpaleniu obroty jałowe .
Kategoria: obserwacja
Po odpaleniu obojetnie czy to temperatura ujemna czy dodatnia , obroty są na poziomie około 600-700 obrotów falują , zauważyłem na filmikach niektórych użytkowników że po odpaleniu samochodu w temperaturz niskiej , mają obroty około 1000 (pewnie to automatyczne ssanie)
U mnie tego nie ma ?
Po odpaleniu obroty wachają się zawsze między 500-700 , .Trwa to dosłownie do 2 minut . Potem silnik mruczy jak złoto , a obroty nie drgają na poziomie około 700 obrotów na minutę .
Dzięki za wszystkie podpowiedzi co to moze być .
Szerokości....
Najnowsze blogi
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
3
komentarze
Dodano: 19 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy


Czy aby na pewno oglądałeś filmiki diesli? Ja mam 11 letnie 1.9 dti, obroty na biegu jałowym między 600-650 (niskie, ale nie gaśnie, nawet z klimą). W tzw międzyczasie walnął mi przepływomierz, zakładałem 3 różne i nie było różnicy w obrotach. Samochód był odpalany przy -20 i również nie zauważyłem, żeby obroty szły w górę, czy w dół. Ssanie się załączało na dłużej, ale odbijało się to raczej na wyższym spalaniu niż obrotach (również przez odpięty/niedziałający przepływomierz-wtedy ssanie działa cały czas). Mój tata jeździ xsarą 2.0 hdi i w tym przypadku temperatura też nie ma wpływu na obroty.
Co do falowania to został chyba komputer, bo przyczyn może być masa.
masz tu linka tam jest temat jakie programy i też jest link do forum BMW zaloguj się a to chwila roboty i bedziesz na bierząco w tych tematach
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=65784&start=0
Pozdrawiam,chciałbym pomódz ale bmw jeszcze się niedorobiłem