Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Toyota Corolla Daily » Ostatnia trasy TOYOTY i 2 noclegi w aucie

Wpis w blogu auta Toyota Corolla
  • przebieg 137 851 km
  • rocznik 2003
  • kupione używane w 2019
  • silnik 1.6 i 16V
Data wydarzenia: 15.07.2023
Ostatnia trasy TOYOTY i 2 noclegi w aucie
Kategoria: podróż
14-16.07.2023 Ostatnia trasy Toyoty i spanie 2 noclegi w samochodzie :-)

Pokonany dystans 850km ...

Od wczoraj już tylko albo LEXUSEM lub PEUGEOT'em który za 2 dni dostanie HAK pod lekką przyczepkę NEPTUM (co bym w niej mógł namiot i akcesoria turystyczne wozić - lubię takie klimaty)...

Wyjazd na spontanie, piątek 14.07.2023 po pracy (wywalone siedzenia tylne, położone kanapy, wyścielone pianką tapicerską 160cm x 120cm o grubości 10cm lekko-twarde) zatankowana LPG pod korek i wyjazd z Lubina. Aaa, wcześniej w tygodniu zafundowałem jej wyciszenie maski silnika (bo fabrycznie goła blach, przy 120km/h nie było komfortowo, teraz można swobodnie rozmawiać bez podnoszenia głosu).

Po 3.5h jazdy 370km (trasa S3, delikatne zatwardzenie na autostradzie w Szczecinie) dojeżdżamy do parkingu nie daleko wioski Radawka (trasa Dziwnówek - Łukęcin). Plaża dzika, 400metrów od parkingu, brak sprzedawców kukurydzy i naczosów, mała garstka turystów bez parawanów (głównie z Radawki). Udany piątkowy wieczór, no to pierwsze spanie w samochodzie.

Ku mojemu ździwieniu, nie byłem pionierem :-) Fabia Kombi 3-generacji czesi - spią obok nas, Citroen Berlingo 2-generacji Szwedzi - spią obok nas, Ukraińcy w Mercedesie Vito, 3 campery z Niemiec - w końcu za darmoszkę :-)

O dziwo się wyspałem, było wygodnie (nie mogliśmy nic znaleźć na 2 noce, więc życie - śpimy w aucie).

Sobota, cały dzień na plaży, wieczorem podskoczyliśmy tylko do Dziwnówka uzupełnić zapasy wody, browara i żywności, przy okazji zjedliśmy zapiekanki XXL za całe 10zł / sztuka i lody kręcone XXL za 9 zł / sztuka - więc tragedii z cenami nie ma, jak to piszą w mediach.

Nocka z soboty na niedzielę znów w TOYOCIE (nie tylko my, inne auta z Czech, Słowacji, Polski - nawet młoda parka w z Polski w YARISIE).

Rano 6:00 wyjazd zwiedzić port w Kamieniec Pomorski, tam śpią też turyści ale na jachtach. W drodze powrotnej o 9:00 po 2h jazdy dojeżdżamy do Łagów (Lubuskie) najśliczniejsza miejscowość z najczystrzym jeziorem. Obczajona miejscówka na kolejny wypad ale już PEUGEOTEM 208 z przyczepką na haku pod namiot a ten mam od 3 lat nie używany ogromny 3m x 7m :-) LEXUSEM coś mi się nie udaje, na razie zarabia na siebie w pewnej spółce Skarbu Państwa i wozi jakiś prezesów.

No i jak nie zatrzymać się na urokliwy obiad z żoną, w fajniej restauracji przy autostradzie A2. Nawet LPG tam zatankowałem na stacji AZAREX w cenie 2.49zł brutto / litr - aż byłem zdziwiony ceną, sam węzeł A2 (Poznań - Świecko) z drogą DK92

Toyota wystawiona do sprzedania z zaporową ceną 12.500zł na OLX. Żona się już ze mnie śmieje - specjalnie tyle chcesz, żeby nie sprzedać. Szczerze, nie zależy mi na tym, póki co będzie robić za wozidło dla mojego ślicznego LABRADORKA (na jeziorka co by się pokąpał, na grzyby). No chyba że się znajdzie wariat i doceni ten samochód, jego przebieg, walory i da mi 12.000zł :-)
Ostatnia aktualizacja: 23.07.2023 17:30:53
Do powerTGS440: Super sprawa [up] [serce]
Do MarcinGP: w sumie dałeś mi do myślenia i kupiłem mniejszy namiot. W środku 210cm x 210cm z małym przedsionkiem. Rozkłada się sam w 2 sekundy składa w minutę. Mam parę wycieczek w planach na różne eventy motoryzacyjne w całej Polsce, nie zawsze dam radę wrócić. Póki ciepło trzeba korzystać.

Do Egontar: Mam kumpla, który by mi to zrobił na całym aucie w cenie netto samego materiału więc tak trochę patrzę z własnej perspektywy. On robi pod kątem odbioru i czystości car-audio, a ja z moim tępym słuchem tego nie potrzebuję, bo wolę słyszeć silnik. Oczywiście Metallicę i wyczyny gitarowe mojego syna lubię dać po maxie ale żeby wytłumiać całe auto i nie słyszeć silnika tylko po to to dla mnie profanacja istna.
Dodano: 9 miesięcy temu
Do MarcinGP: Można i tak. Pisałem kiedyś wpis na ten temat, przy VW NewBeetle.
Do Egontar: [up] Poczytać albo zapytać kogoś kto się tym zajmuje ;-)
Do MarcinGP: Tak, potwierdzam. Trzeba tylko dobrać odpowiednie grubości powłok! Trze trochę poczytać. Bo do diesli inaczej a do benzyniaków inaczej!
Dodano: 9 miesięcy temu
Do Egontar: Sprawdza się?
Do MarcinGP: Tak jest, też kiedyś wyciszałem w New Beetle najpierw bitumem a później gąbką, taka technologia 👍
Do Egontar: Widziałeś? Maska matami bitumicznymi wyciszona [up]
Dodano: 9 miesięcy temu
Do Egontar: Co Ty, brzydziłbym się, no i trypla się boję :-)
Nie ma to jak na spontanie. Moja towarzyszka się niestety na to nie da namówić, nawet na przyczepę kampingową ;) Kiedyś jeździliśmy pod namioty... ale to były stare czasy. Teraz tylko wygodne podróżowanie! :)
Do MarcinGP: Ta "dwójka" u Ciebie w bagażniku to na leśne ssaki!
Dodano: 9 miesięcy temu
EXTRA!!! [up] Wycieczki na spontanie i partyzanckie są super. Ja zawsze w aucie wożę tzw. "szybki namiot dwójkę" na takie okazje. Większość czasu leży i parcieje ale kilka razy się przydał.

;-)

Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...