Wpis w blogu auta
BMW Seria 3
Dodano: 16 lat temu
Blog odwiedzono 1053 razy
Data wydarzenia: 24.08.2009
Opony
Kategoria: obserwacja
Otóż tak, samochód kupiłem niedawno i trzeba będzie w nim wymienić opony. Ale.. BMW seryjnie wychodzi na oponach typu Run Flat, czyli takich, które po przebiciu jadą dalej. Problem jest tylko jeden - podobno nie da się na nich jeździć po polskich drogach!
Najnowsze blogi
Dodano: 6 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
45
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Za sama zmiane opon mialbys juz prawie komplet nowych
Jeśli chodzi o to czemu nie da się w Polsce jeździć, to większość użutkowników ROF pisze, że ta guma jest tak twarda, że każda koleina i każda nierówność wnika tak do środka, że ma się wrażenia jazdy samochodem bez amortyzatorów
A jeśli chodzi o spray to niby racja, ale co zrobić w przypadku przebicia opony po boku?? Np w trasie
P.S. Samo założenie ROF w Warszawie kosztuje minimum 300zł! A w ASO... nie zgadniecie... 650zł!!! Za zmianę opon! LOL