Wpis w blogu auta
BMW Seria 3
Dodano: 16 lat temu
Blog odwiedzono 1049 razy
Data wydarzenia: 24.08.2009
Opony
Kategoria: obserwacja
Otóż tak, samochód kupiłem niedawno i trzeba będzie w nim wymienić opony. Ale.. BMW seryjnie wychodzi na oponach typu Run Flat, czyli takich, które po przebiciu jadą dalej. Problem jest tylko jeden - podobno nie da się na nich jeździć po polskich drogach!
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
42
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Za sama zmiane opon mialbys juz prawie komplet nowych
Jeśli chodzi o to czemu nie da się w Polsce jeździć, to większość użutkowników ROF pisze, że ta guma jest tak twarda, że każda koleina i każda nierówność wnika tak do środka, że ma się wrażenia jazdy samochodem bez amortyzatorów
A jeśli chodzi o spray to niby racja, ale co zrobić w przypadku przebicia opony po boku?? Np w trasie
P.S. Samo założenie ROF w Warszawie kosztuje minimum 300zł! A w ASO... nie zgadniecie... 650zł!!! Za zmianę opon! LOL