Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Volkswagen Golf Batmobil II
»
Nowy aku i jadnak nie odpalił przy -22st.
Wpis w blogu auta
Volkswagen Golf
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 1323 razy
Data wydarzenia: 02.02.2012
Nowy aku i jadnak nie odpalił przy -22st.
Kategoria: inne
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
56
komentarzy
Dodano: 1 miesiąc temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 1 miesiąc temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Autko na kablach z lagunki odpaliło jak latem. Bez jęknięcia. wygląda zatem, że to aku. Dziś pojadę go wymienić bądź oddać. No chyba, że mi pomierzy go i udowodni, że to wina auta. Chyba mogę go oddać? Dziś mija 7 dni.
P.S. a tak poważnie to fajną mam teściową (to tak jakby tu kiedyś zajrzała :D )
Patrzyłem rano pod plandek i teściówka dziwnie na mnie patrzyła... hmmm taki wzrok... jak to opisać... jakby miała jakiś niecny plan względem mnie... poczekam jeszcze kilka dni zobaczymy może zacznie się uśmiechać :D to odpakuje...
Teściowa tylko została
1. Aku
2. Rozrusznik
3. A może po prostu altek poszedł.
Weż go wsadź do jakiegoś garażu (znajomy, rodzina, ktokolwiek) i niech trochę postoi. Odpal i zobacz...
Myślę, że zasady sprzedaży akumulatorów nie odbiegają daleko od zasad w innych dziedzinach: do Europy Wschodniej trafiają towary które wiele miesięcy nastały się już na zachodnich półkach i nikogo nie skusiły. "Dzięki temu" np. nowy rower kupiony w Decathlonie w ramach promocji ma sparciałe opony
Kto by trwonił czas i energię w sklepie, żeby zadbać o kondycję starego-nowego akumulatora nim go sprzeda
Inna rzecz, że użytkownik nie sprawdzając stanu akumulatora sam mógł go uszkodzić w 3 dni - bo zadaje się, że rozładowany akumulator może zamarznąć już w -10*C a co dopiero przy -22?
Taka Yuasa np. uczciwie informuje:
1. Akumulatory powinny być zainstalowane w ciągu 15 miesięcy od daty ich produkcji. Wartość napięcia akumulatora w momencie instalacji powinna być większa niż 12,4 V (w najgorszym przypadku większa niż 12,25 V).
2. Jeżeli w wyniku długiego magazynowania napięcie akumulatora spadnie poniżej wartości 12,4 V, to akumulator wymaga doładowania. ... Po naładowaniu akumulatora należy uaktualnić datę doładowania na nalepce z tyłu akumulatora o 6 miesięcy po dacie drugiego doładowania poprzez fizyczne zaznaczenie na nalepce. (Należy pamiętać, że przed sprzedażą dozwolone są maksymalnie dwa doładowania, a akumulator nie może być sprzedany po upływie 9 miesięcy po dacie pierwszego zalecanego doładowania).
2.3 Akumulatory o napięciu poniżej 11 V należy zlikwidować (akumulatory te uległy nieodwracalnemu zasiarczeniu i nie zapewnią kupującemu odpowiednich parametrów oraz czasu eksploatacji).
Podejrzewam, że najlepsze oferty i promocje mogą wynikać z naginania tego typu zasad - no bo jak to tak: za słone pieniądze sklep ma utylizować nowy akumulator tylko dlatego, że napięcie spadło poniżej 11V. Przecież wystarczy ładowarka i super promocja 7% a zawsze znajdzie się jakiś klient
na benzynie
Do tabur:
Dziś juz nie dam rady podjechać go pomierzyć... może jutro.