Wpis w blogu auta
Ford Focus
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 783 razy
Data wydarzenia: 27.10.2011
"Nowe" paliwo dla auta
Kategoria: zmiany w aucie
Stag 300+ na sterowniku Valtek czerwony oraz czerwonych wtryskach tej samej firmy. Butla 47 litrowa w kole, wlew gazu ukryty za klapką wlewu Pb.
Z pierwszych "wrażeń", po 50km na gazie, mogę stwierdzić że ubytków mocy nie ma, silnik pracuje równo i cicho. Ssanie gazu załącza się jak silniczek złapie 26 stopni.
Jeszcze tylko ostateczne ustawienia składu mieszanki (po sprawdzeniu spalania) i można śmigać za małe pieniądze
Najnowsze blogi
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
5
komentarzy
Dodano: 19 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Może nie są tak szybkie jak żółte, ale lepsze niż duża ilość innych szrotów na rynku
Do 131KM silnika powinny być wystarczające.
Nie chodzi mi o sam montaż instalacji gazowej- to super. Sam mam LPG i większość moich aut była zasilana tym paliwem, więc jestem zwolennikiem gazu.
Natomiast jeżeli chodzi o Valtek-i czerwone nie mają one zbyt dobrej opinii. Nie zdziw się jak co jakiś czas będziesz jeździł na kalibracje instalacji. Teraz jesteś zadowolony bo dopiero co założyłeś gaz.
Kiedyś może wrócisz po jakimś czasie do tego tematu i przyznasz rację. Chociaż miejmy nadzieję, że się mylę
Dziękuję, przyjmuję do wiadomości.
Kolego już mi Ciebie żal....
Po piewsze: ceramiczne gniazda są BARDZIEJ WYTRZYMAŁE niż standardowe - ceramika jest odporniejsza na wysokie temperatury i dlatego jest stosowana w wysokotemperaturowych piecach.
Po drugie: wrażliwość zeteców na LPG jest tak samo bajkowa jak to, że "Ford g***o wort". Trafi się jednostka słaba i już "znawcy, którzy nigdy do czynienia nie mieli krzyczą że złom
Po trzecie: nawet plastikowy kolektor już nie przeszkadza LPG... w końcu mamy już sekwencje X-generacji.
26 stopni ustawione było wczoraj. Kilka dni pojeżdżę i jadę na kalibrację, więc wtedy pogadam z mechanikiem odnośnie temp.
Marudzić na gaz nie będę, bo w końcu już parę lat na błękitnym jeżdżę
P.S. nie chciałbym widzieć za kilka miesięcy wpisu,że żle chodzi na gazie,nie ma mocy itp