Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Alfa Romeo 166 czarna PERŁA
»
No to mamy pierwszą awarię :P
Wpis w blogu auta
Alfa Romeo 166
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 4480 razy
Data wydarzenia: 03.03.2015
No to mamy pierwszą awarię :P
Kategoria: awaria
Od początku nie działały kontrolki kierunkowskazów na desce rozdzielczej, ale uznałem to za znikomy problem. Przed zakupem odkryłem delikatny wyciek płynu chłodniczego z okolic grodzi silnika, ale po długich poszukiwaniach przyczyny i nie znalezienia jej został wsypany proszek do uszczelniania i zadziałał. W sobotę podchodzę do samochodu a tu nie działają awaryjne przy otwarciu auta, wchodzę do środka a tam niesamowity smród spalenizny. Następnego dnia zabrałem się za szukanie przyczyny. Najpierw bezpieczniki. Oczywiście spalony, zakładam nowy- znowu spalony. No to forum... oczywiście znalazłem odpowiedź- przekaźnik odpowiedzialny za działanie kierunkowskazów. znajdujący się po lewej stronie nóg pasażera za ICSem. Dostęp do niego nie jest trudny, ale ciężko jest go wyciągnąć.
Oczywiście zjarany. Do tego mokry i klejący. Wszystko dookoła było zawilgotniałe . Wrzuciłem farelkę do środka na kilka h i spokój. Dziś powinienem dostać nowy przekaźnik. Dobrze że nic więcej się nie zajęło od niego.
Niestety nadal nie mogę zarejestrować samochodu przez awarię systemu ZEFIR przez który opłaca się akcyzę i drukuje potwierdzenia opłacenia. A papierowe oświadczenie odebrane osobiście z Urzędu Celnego nie jest wystarczające dla wydziału komunikacji...
Chore przepisy...
Najnowsze blogi
Dodano: 8 godzin temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
13
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Ps. po raz kolejny dobre forum ratuje sytuację Warto być zarejestrowanym na takich skarbnicach wiedzy.